اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

دریای خدمت رسانی جهادگران محو کننده موج کروناست

جانشین فرماندهی سپاه استان تهران گفت: این دریای بیکران شوق خدمت رسانی در حال محو موج بیماری منحوس کرونا است و امروز ما هم خدا را شاکریم که توفیق خدمتگزاری به این جهادگران را داریم.

دریای خدمت رسانی جهادگران محو کننده موج کروناست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از پیشوا، علیرضا حیدرنیا جانشین فرماندهی سپاه استان تهران صبح امروز ضمن سرکشی از ایستگاه سلامت و عرضه مواد ضد عفونی، گشت بسیج سلامت، طرح مطهر، کارگاه تولید مواد ضد عفونی و ماسک از نقاهتگاه ۱۵۰ تخت خوابی آماده بهره برداری پیشوا بازدید کرد.

وی در این بازدید ضمن تقدیر و تشکر از خیرین سلامت و بسیجیان دشت ورامین، گفت: واقعاً امروز انسان در قبال بزرگی و منزلت این بسیجیان و جهادگران احساس حقارت می‌کند.

این مقام مسئول با اشاره به آماده بهره برداری بودن نقاهتگاه دشت ورامین مستقر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد پیشوا، بیان کرد: انشاء الله که نیاز به نقاتگاه ها نشود اما به فرمان رهبری مبنی بر اینکه این موضوع را یک رزمایش دفاع بیولوژیکی بدانید، بسیجیان این مرز و بوم در آماده باش کامل به سر می برند و در هر زمان که نیاز باشد آماده جانفشانی هستند.

وی افزود: این مجموعه ۱۵۰ تخت خوابی که متعلق به مردم است از ظرفیت‌های نهفته انقلاب و بسیار خوبی تهیه شده که برای روز مبادا آماده خدمت رسانی می‌باشد، موکب های خدمت رسانی اربعین هم ظرفیت هایی برای آرامش قلب و سکینه این نظام و مردم هستند که در ساخت این نقاهتگاه هم در صورت نیاز از ظرفیت های آنها استفاده خواهد شد. 

جانشین فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) در پایان با اشاره به تقدیر ویژه و اخیر فرماندهی کل سپاه پاسداران از جانقشانی بسیجیان، تصریح کرد: این دریای بیکران شوق و اشتیاق خدمت رسانی که وارد شده است در حال محو موج بیماری منحوس کرونا است و امروز ما هم خدا را شاکریم که توفیق خدمتگزاری به این بسیجیان را داریم و البته این جهادگری ها هم باقیات و صالحاتی برای ایشان است.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول