اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

ضعف بشر در مقابله با یک ویروس میکروسکوپی/ بلایی که ابرقدرت‌ها را هم به زانو درآورد

امام جمعه لردگان گفت: با شیوع این ویروس کوچک تمامی ملت‌ها و ابرقدرت‌های غرب و شرق دچار مشکلات عدیده و بزرگی شدند و کسانی که ادعای حل کردن مشکلات بشریت را داشتند برای نجات جان خود تبدیل به دزدان ماسک و دارو از سایر کشورها شده‌اند.

ضعف بشر در مقابله با یک ویروس میکروسکوپی/ بلایی که ابرقدرت‌ها را هم به زانو درآورد

حجت‌الاسلام سید مهدی تاجزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در حال حاضر با شیوع این ویروس کوچک و میکروسکوپی کرونا تمامی ملت‌ها و ابرقدرت‌های غرب و شرق دچار مشکلات عدیده و بزرگی شدند و کسانی که ادعای حل کردن مشکلات مردم و بشریت را داشتند برای نجات جان خود تبدیل به دزدان ماسک و دارو از سایر کشورها شده‌اند.

امام جمعه شهرستان لردگان اضافه کرد: همه توجه ما برای گذراندن این بحران بیماری باید به سوی پروردگارمان باشد همانطوری که در جهان افرادی که خدا را قبول نداشتند احساس خطر کرده و به فطرت توحیدی خود بازگشته و دست به دعا و مناجات برداشتند.

وی افزود: شاید شیوع این بیماری تلنگری برای بشریت بود که به ضعف و بیچارگی خودش پی ببرد و بداند همه قدرت در دست خداست و برای گذر از این بحران باید دست به دعا شد و از خدا کمک خواست همانطوری که می‌بینیم همه کشورهای جهان مردمانشان را تشویق به خواندن دعا و استمداد کمک از قادر مطلق می‌کنند.

مسؤولان باید توجه بیشتری به مشکلات جوان ها داشته باشند

تاجزاده با اشاره به در پیش بودن روز جوان و همچنین فرمایشات مقام معظم رهبری و بیانیه گام دوم انقلاب گفت: ایران کشوری غنی است و مسؤولان نباید بی‌توجه به مشکلاتی از جمله بیکاری و وضعیت بد اقتصادی و معیشتی جوان‌ها باشند.

وی اضافه کرد: شاید شیوع این ویروس باعث توجه بیش‌ازپیش همه ما و بخصوص مسؤولان به خدا و حقوق و وظایفشان در قبال حل مشکلات جوان‌ها در جامعه شود و امیدواریم هرچه زودتر با توجه و استمداد یاری از خداوند بر تمامی مشکلات جامعه بخصوص این ویروس همه‌گیر پیروز شویم.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول