اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

توزیع ۱۰۰۰ سبد غذایی و بهداشتی حمایتی بین اقشار آسیب پذیر دلگان

فرماندار دلگان گفت: توزیع ۱۰۰۰ سبد غذایی و بهداشتی حمایتی بین اقشار آسیب پذیر، کارگر روزمزد و زنان سرپرست خانوار به همت دفتر امام‌ جمعه دلگان انجام شده است.

توزیع ۱۰۰۰ سبد غذایی و بهداشتی حمایتی بین اقشار آسیب پذیر دلگان

مجتبی شجاعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: توزیع ۱۰۰۰ سبد غذایی و بهداشتی حمایتی بین اقشار آسیب پذیر، کارگر روزمزد و زنان سرپرست خانوار به همت دفتر امام‌جمعه دلگان انجام شده است.

وی ادامه داد: با برنامه ریزی و هماهنگی ستاد مدیریت بحران دلگان، سبد حمایتی بین کلیه پاکبان ها، کفاش ها، کارگران روزمزد، خانواده شهدا و ایثارگران و همچنین تعدادی عشایر و نیازمندان روستایی با کمک فرمانداری، سپاه پاسداران، گروه جهادی محمد رسول الله (ص)، خیرین تهرانی و سمن‌های دلگان توزیع شده است.

فرماندار دلگان بیان کرد: برخلاف توجه خوب خیرین و کمیته امداد و بهزیستی ، به تامین مقطعی مقداری اقلام غذایی در این ایام بحرانی،  اما بخش زیادی هنوز وجود دارند که یقینا از توجه به سفره آنها غفلت شده و یا اینکه ایام سختی را می‌گذرانند که مستلزم این است که همه عزم عمومی کرده و مسئولانه به فقرا و نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا کمک کنیم و در کنار دولت و ستادهای مدیریت بحران و نهادهای حمایتی ، همانند سیل اخیر ، حماسه ای از جنس یاری را خلق نماییم.

شجاعی با اشاره به توجه خوب مردم به فرهنگ وقف و امداد در دلگان از همکاری علمای شیعه و سنی بالاخص ائمه جمعه دلگان و جلگه چاه هاشم الائمه جمعه اهل سنت تقدیر و تشکر کرد.

وی ادامه داد: با شیوع بیماری کرونا در کشور، بسیاری از مشاغل تعطیل و صاحبان این مشاغل دچار ضرر و زیان شدند و برخلاف تمام مشکلات اقتصادی اما دولت تلاش کرده تا با حمایت‌های  خود، ‌فشار بر معیشت این افراد را به حداقل برساند و در این زمینه بسته‌های مختلفی تعریف کرده است و این در حالی است که کشور تحریم است و در شرایطی است که در سال ۹۸ سیل های اخیر باعث تحمیل هزینه های سنگین به دولت شد و از سوئی بسیاری زیرساخت ها را نیز متضرر ساخت و باز در همین شرایط،  الحمدلله کالاهای اساسی و نیازهای ضروری مردم در بازار فراوان و در دسترس است.

شجاعی افزود: در حالی که تصویر واقعی اروپا و آمریکای  واقعی در بحران اخیر کرونا را در قاب واقعیتها همگان ملاحظه می‌کنند و به اعتقاد اینجانب دولت ، نهادهای مختلف و مردم، آزمون سختی را در سال ۹۸ با موفقیت در مدیریت بحران های مختلف پشت سر گذاشته و همان نمره قبولی ، یقینا تضمین پیروزی در بحران کرونا خواهد بود.

وی گفت: نسخه خانه نشینی بهترین راه پیشگیری و قطع زنجیر کروناست که اکنون در دنیا در حال اجرا است و در حقیقت ملتی موفق تر هست که منظم و هماهنگ تر و تاب آوری بالایی داشته باشد و حتما ایرانیها با تکیه تمدن، اعتقادات و سختکوشی، در کنار مدافعین سلامت و مسوولین، از این بحران عبور خواهند کرد.

انتهای پیام/3139

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول