اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

صهیونیست‌ها وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین را بشدت کتک زدند

وزیر امور قدس تشکیلات خودگردان فلسطین پس از آزادی از زندان صهیوینست‌ها گفت که صهیونیست‌ها او را بشدت کتک زدند و وی را وادار کردند که از ماسک آلوده به خون استفاده کند.

صهیونیست‌ها وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین را بشدت کتک زدند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «فادی الهدمی» وزیر امور قدس تشکیلات خودگردان فلسطین، امروز (جمعه)، پس از آزادی از بازداشت چند ساعته در زندان‌ «المسکوبیه» گفت که صهیونیست‌ها بشدت وی را کتک زدند و او را مجبور کردند که از ماسک‌ خون‌آلود استفاده کند.

نظامیان رژیم صهیونیستی امروز با حمله به منزل وزیر قدس تشکیلات خودگردان فلسطین، او را به دلیل کمک به فلسطینیان در مقابله با کرونا بازداشت کردند (جزئیات بیشتر).

به گزارش وبگاه خبری روزنامه «القدس»، وزیر امور قدس تشکیلات خودگردان فلسطین اشغالی در این ارتباط گفت: «پلیس اشغالگر و اطلاعات آن صبح امروز به طور ناگهانی و وحشیانه وارد خانه من شدند؛ آنها در خانه من را شکستند و تمام اتاق‌ها را بازرسی کردند؛ این کار آنها فرزندانم را به وحشت انداخت بویژه آنکه آنها از سگ‌های پلیسی برای این کار استفاده کردند».

فادی الهدمی در ادامه گفت:‌ «مرا به شدت در زندان «المسکوبیه» کتک زدند و مجبورم کردند که از یک ماسک آلوده به خون استفاده کنم».

الهدمی تاکید کرد که این سیاست صهیونیست‌ها هیچ گاه فلسطینیان را از تلاش و انجام مسئولیت‌هایشان باز نخواهد داشت.

این دومین باری است که پلیس رژیم صهیونیستی وزیر امور قدس را دستگیر می‌کند البته آنها پیشتر بارها او را مورد بازجویی قرار داده بودند.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول