اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

استاندار سابق تعز در یمن از طرح امارات علیه دولت مستعفی و مردم این کشور خبر داد

استاندار سابق استان تعز در یمن ضمن بیان اینکه امارات در حال تغییر ترکیب جمعیتی سواحل تعز است، گفت این کشور در حال به خدمت گرفتن مردم تعز است تا به نیروهای وابسته دولت مستعفی یمن حمله کند.

استاندار سابق تعز در یمن از طرح امارات علیه دولت مستعفی و مردم این کشور خبر داد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «علی المعمری» استاندار سابق استان تعز (جنوب غرب یمن)، امروز (جمعه)، خبر داد که امارات در حال تغییر ترکیب جمعیتی سواحل تعز است و همچنین می‌خواهد با به خدمت‌ گرفتن مردم تعز به دولت مستعفی این کشور حمله کند.

به گزارش وبگاه خبری «خلیج اونلاین»، استاندار سابق تعز در این ارتباط گفت که سواحل این استان دیگر تحت فرمان دولت مستعفی نیست و این امارات است که اکنون آنجا را به کنترل خود در آورده است.

علی المعمری ادامه داد که نیروهای وابسته به امارات خانه‌هایی را در سواحل تعز اجاره کردند و برخی افراد آنجا را که طرفدار کودتا علیه دولت مستعفی این کشور هستند، تامین مالی می‌کنند.

درگیری‌ها بین نیروهای مورد حمایت امارات و نیروهای دولت منصور هادی از اواخر تابستان گذشته از عدن آغاز شد و طی آن نیروهای شورای انتقالی مورد حمایت ابوظبی ادارات و ساختمان‌های دولت عدن را به اشغال خود درآوردند و در عرض یک ماه پیشروی آن‌ها به استان‌های ابین و شبوه هم رسید.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول