اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

سلطانی: قبل از وزنه‌برداری، عاشق فوتبال بودم/ سال ۹۸ با موفقیت سپری شد

نایب قهرمان سال ۲۰۱۸ وزنه‌برداری جوانان جهان گفت: باید اشتباهات سال ۹۸ را تکرار نکنم و در زمینه‌های ورزش و زندگی بهتر از سالی که گذشت باشم.

سلطانی: قبل از وزنه‌برداری، عاشق فوتبال بودم/ سال ۹۸ با موفقیت سپری شد

حسین سلطانی وزنه‌بردار دسته 81 کیلوگرم تیم ملی بزرگسالان ایران در گفتگو با فارس، در خصوص ادامه تمریناتش برای حضور پرقدرت در مسابقات قهرمانی آسیا، اظهار داشت: ابتدا عید باستانی و نوروز را به هموطنانم تبریک می‌گویم. بخاطر جلوگیری از بیماری کرونا در تعطیلات، در قرنطینه بودم و از خانه خارج نشدم. متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا رقابتهای قهرمانی آسیا به تعویق افتاد و باعث شد اردوهای تیم ملی هم تعطیل شود از این رو برای حفظ آمادگی خود، هر روز با رعایت نکات بهداشتی و ضدعفونی به تمرین می‌پردازم.

دارنده مدال نقره جوانان جهان در خصوص آخرین رکوردگیری تیم ملی نیز تصریح کرد: بخاطر تعطیلی سالن‌ها و اردو، تمرین مداوم نداشتم، برهمین اساس در آخرین رکوردگیری سال 98 از رکوردهای خودم راضی نبودم ولی با این حال توانستم نظر کادر فنی را جلب کنم و در ترکیب تیم برای شرکت در پیکارهای قهرمانی آسیا قرار بگیرم.

ملی‌پوش زنجانی وزنه‌برداری ایران در خصوص ارزیابی‌اش از عملکرد خود در سال 98، بیان کرد: به غیر از این اواخر که ویروس کرونا باعث بروز اتفاقات ناگوار و ناخوشایند شد و کشورمان در غم و اندوه فرو رفت، ولی در زمینه ورزشی برای من سال خوبی بود. در سال 98 در 2 مسابقه بین‌المللی شرکت کردم. در رقابتهای قهرمانی جوانان جهان به میزبانی فیجی، 154 کیلوگرم در حرکت یکضرب و 191 کیلوگرم در حرکت دوضرب ثبت کردم و مدال برنز گرفتم. در پیکارهای جام بین‌المللی فجرکاپ در حرکت  یکضرب 157 کیلوگرم و در حرکت دوضرب 190 کیلوگرم را مهار کردم و سوم شدم.

دارنده مدال نشان نقره جوانان جهان در خصوص برنامه‌هایش در سال 99 گفت: تمام تلاشم این است که با قدرت سال 99 را شروع کنم و در مسابقات پیش‌رو عملکرد خوبی داشته باشم. باید اشتباهات سال 98 را تکرار نکنم و در زمینه‌های ورزش و زندگی بهتر از سالی که گذشت، باشم.

 

سلطانی با بیان اینکه از چند سالگی، وزنه‌برداری را آغاز کرده، اضافه کرد: قبل از اینکه به وزنه‌برداری بیایم، علاقه زیادی به فوتبال داشتم. از 10 سالگی به رشته وزنه‌برداری علاقمند شدم، برادرم هم آن موقع وزنه‌بردار بود و مرا به وزنه برداری آورد و اولین مربی‌ام بود.

 وی ادامه داد: با کمک‌های برادرم پیشرفت چشمگیری داشتم و بعد از چند مدت دیگر نتوانستم وزنه‌برداری را رها کنم. هدف اصلی‌ام رسیدن به با ارزش‌ترین مدال ورزشی جهان و ایستادن روی سکوی المپیک است. همه تلاش را می‌کنم تا به این از درجه از موفقیت برسم.

سلطانی در پایان خاطرنشان کرد: از همه کسانی که در مسیر موفقیت همراهم بودن و باعث پیشرفتم شدند تشکر می‌کنم. و بخصوص از برادرم محسن، آقای علی نصرتی و آقای برخواه سرمربی تیم ملی سپاسگزارم.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول