اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

پایگاه ثابت قایقرانی در زاینده‌رود ایجاد می‌شود

رئیس هیأت قایقرانی استان اصفهان گفت: مهم‌ترین‌ هدفمان برای سال جدید افتتاح پایگاه ثابت قایقرانی در شهر اصفهان است که یکی از بهترین پایگاه‌های آبی ثابت کشور خواهد بود.

پایگاه ثابت قایقرانی در زاینده‌رود ایجاد می‌شود

هادی قاضی‌عسگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان با اشاره به مشکلات ناشی از خشکسالی و کمبود امکانات، اظهار داشت: به عملکرد خودمان در هیأت قایقرانی از ٢٠، نمره ١٧ می‌دهم زیرا در سال ٩٨ با وجود مشکلات فراوان اقدامات قابل توجهی مانند تشکیل هیأت برخی شهرستان‌ها را داشتیم. 

رئیس هیأت قایقرانی استان اصفهان ادامه داد: در سال ٩٨ هیأت سمیرم و شهرضا راه‌اندازی شد و هیأت شهرستان نجف‌آباد هم که قبلاً فعال شده بود فعالیت چندبرابری نسبت به گذشته را از خود نشان داد. 

وی درباره مشکلات موجود برای قایقرانی استان اصفهان تصریح کرد: امسال با خشکسالی زاینده‌رود مواجه بودیم، همچنین به دلیل سردسیر بودن استان و به‌ خصوص مناطقی مانند سمیرم و حتی خود اصفهان نیز بسیاری از فعالیت‌های ما طی ماه‌ها و روزهای گذشته در پی سردی هوا دچار مشکل شد. 

قاضی‌عسگر بیان داشت: در سال ٩٨ مسابقات انتخابی تیم ملی رفتینگ در اصفهان برگزار شد که تیم‌ها از سراسر کشور در آن شرکت کردند و در نهایت در بخش آقایان استان چهار محال و بختیاری و در بخش بانوان استان اصفهان به قهرمانی رسیدند و به مسابقات قهرمانی جهان در ترکیه اعزام شدند. 

رئیس هیأت قایقرانی استان اصفهان افزود: فدراسیون برای رشته رفتینگ هزینه نمی‌کند و به همین دلیل هزینه شرکت در این مسابقات جهانی را حامی مالی و خود بازیکنان تقبل کردند. 

وی با بیان این‌که در سال ٩٨ افتتاح یک پایگاه دائمی قایقرانی در زاینده‌رود را پیگیری کردیم، اظهار کرد: محل پایگاه دائمی در زاینده‌رود روبه‌روی پارک پردیس هنر شناسایی شد، با اعضای شورای شهر، شهردار و اداره کل ورزش و جوانان هماهنگی‌های لازم صورت گرفت و تفاهم‌نامه‌ای نیز امضا شد ولی به دلیل پیش‌ آمدن شرایط اخیر و شیوع کرونا به بهره‌برداری نهایی نرسید.

قاضی‌عسگر گفت: با توجه به راه‌اندازی هیأت شهرستان‌ها و گرفتن بودجه و امکانات در سال ٩٨، می‌توان گفت که بیش از ٧٠ درصد برنامه‌های از پیش تعیین شده برای امسال عملیاتی شد. 

رئیس هیأت قایقرانی استان اصفهان عنوان کرد: تعامل کم هیأت با فدراسیون قایقرانی نقطه ضعف و عوامل اجرایی، ورزشکاران و مربیان باتلاش هیأت نقطه قوت عملکرد ما در سال ٩٨ است. 

وی در خصوص مهم‌ترین هدف هیأت برای سال ٩٩ بیان کرد: مهم‌ترین‌ هدفمان برای سال جدید افتتاح پایگاه ثابت قایقرانی در شهر اصفهان است؛ منبع آبی اصفهان زاینده‌رود است و اگر این پایگاه در نقطه‌ مشخص شده راه‌اندازی شود به دلیل این‌که در خود شهر قرار دارد و همچنین دارای طول مسیر مناسب برای مسابقات است، یکی از بهترین پایگاه‌های آبی ثابت کشور خواهد بود. 

قاضی‌عسگر افزود: نقاط آبی شهرستان‌ها را شناسایی کردیم، با تشکیل هیأت شهرستان‌ها می‌توانیم پایگاه‌های دائمی در سطح استان داشته باشیم تا از استعدادهای همه نقاط استان بهره‌مند شویم. 

رئیس هیأت قایقرانی استان اصفهان در خصوص بهترین ورزشکاران قایقرانی اصفهان گفت: احمدرضا طالبیان بهترین ورزشکار مرد ما و فائزه روناسی بهترین ورزشکار خانم ما است که با وجود سن کم رکوردهای زیادی را در کشور جابه‌جا کرده و از امیدهای آینده قایقرانی کشور محسوب می‌شود، همچنین همه اعضای تیم رفتینگ زیر ١٩ سال ما نیز از بهترین ورزشکاران ما هستند که در گذشته موفق به کسب مقام سوم جهان شده‌ بودند.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ح۳۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول