اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

توزیع بیش از هزار بسته معیشتی به افراد نیازمند در لرستان

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر لرستان گفت: بیش از یک هزار بسته معیشتی در قالب طرح فرشتگان رحمت بین خانواده‌های نیازمند در سطح استان توزیع شد.

توزیع بیش از هزار بسته معیشتی به افراد نیازمند در لرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، فرشید دریکوند امشب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای بحران ویروس کرونا در سطح استان حوزه داوطلبان با توجه به نقش حمایتی و ارتباط خود با افراد خیر توانست خدمات بسیار خوبی را در بحث مبارزه با ویروس کرونا در سطح استان به انجام برساند.

وی افزود: توزیع بیش از 13 هزار ماسک به همراه بیش از 9 هزار ژل ضدعفونی به  لوازم بهداشتی نظیر مایع دستشویی، ظرفشویی و ضدعفونی تنها بخشی از خدمات حوزه داوطلبان به افراد نیازمند بود ضمن این که در قالب طرح نیابت از افراد سالخورده نیز سرکشی شد.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر لرستان بیان داشت: اعضای داوطلبان علاوه بر کمک های معیشتی با همت و تلاش شبانه روزی خود بسیاری از معابر و خیابان های شهر های استان را نیز ضدعفونی و گندزدایی کردند و در سطح روستاها نیز با همکاری خانه های هلال اقدامات خوبی در بحث مقابله با کرونا صورت گرفت.

دریکوند، ضد عفونی 154 مسجد، 4 زندان، 2 سرای سالمندان را بخش‌هایی از مبارزه اعضای داوطلب در بحث مقابله با ویروس کرونا عنوان کرد.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از خدمات حوزه داوطلبان مشارکت در طرح پایش سلامت و غربالگری و طب سنجی مسافران در 25 ایستگاه هم پا با اعضای امداد و نجات و جوانان بود که در این بخش نیز توانستند خدمات خوبی را ارائه دهند

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر لرستان گفت: تمهیداتی اندیشیده شد که 31 پزشک داوطلب ما به صورت آنلاین پاسخگوی نیاز بیماران باشند که در این راستا به بیش 10 هزار نفر خدمات ارائه شد.

دریکوند افزود: تا پایان بحران کرونا در سطح استان جهت حفظ سلامت مردم فعالیت‌های خود را با قدرت بیشتر ادامه خواهیم داد که در این راستا کارگاه‌های تولید ماسک در شهرستان‌ها ایجاد شده است تا به صورت رایگان در اختیار مردم قرار بگیرد.

وی اظهار کرد:هموطنان می‌توانند از طریق کد دستوری *112# نیز می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به حساب جمعیت هلال احمر واریز نمایند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول