اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

ترامپ: جهان دیر خطر و سرعت انتشار ویروس کرونا را درک کرد

رئیس جمهور آمریکا در کنفرانس خبری روزانه خود در کاخ سفید گفت که جامعه جهانی دیر خطر و سرعت انتشار ویروس کرونا را درک کرد.

ترامپ: جهان دیر خطر و سرعت انتشار ویروس کرونا را درک کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا عصر جمعه (به وقت واشنگتن) گفت که ایالت نیویورک کانون شیوع ویروس کرونا در آمریکا بوده و فرماندار این ایالت تلاش زیادی برای مقابله با شیوع این ویروس کرده است.

وی که در کنفرانس خبری روزانه درباره مقابله با شیوع ویروس کرونا صحبت می‌کرد، افزود: «تلاش می‌کنیم نیازهای ایالت نیویورک و تمامی ایالت‌های آمریکا را تامین کنیم.»

رئیس جمهور آمریکا گفت که این کشور در حال مبارزه با دشمنی نامرئی بوده اما سرانجام بر آن پیروز خواهد شد.

ترامپ درباره بحران اقتصادی در آمریکا به دلیل شیوع ویروس کرونا گفت که آمریکا بزرگترین اقتصاد جهان را داراست و پس از پایان شیوع کرونا اقتصاد آمریکا توان خود را باز خواهد یافت.

وی در این کنفرانس خبری گفت که جامعه جهانی دیر خطر و سرعت انتشار ویروس کرونا را درک کرد. ترامپ در حالی این ادعا را مطرح می‌کند که خود در افکار عمومی آمریکا به‌خاطر عملکرد نامناسب در برابر شیوع کرونا مورد انتقاد است.

ترامپ تاکید کرد به مردم این کشور اطمینان می‌دهد که انتخابات سراسری در آمریکا برای انتخاب رئیس جمهور در تاریخ سوم نوامبر (۱۳ آبان) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/.

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول