اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

لغو قراردادهای تسلا به خاطر شرایط بد اقتصادی

تسلا به علت شرایط بد اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا قراردادهای کاری خود را با پیمانکارانی در کالیفرنیا و نوادا لغو کرده است.

لغو قراردادهای تسلا به خاطر شرایط بد اقتصادی

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از سی ان بی سی، پیش بینی می شود صدها نفر از لغو قراردادهای کاری تسلا با پیمانکاران این شرکت در نوادا و کالیفرنیا متضرر شوند. تسلا یکی از بزرگترین شرکت های تولید خودروی برقی در جهان است که به علت شیوع کرونا مجبور به کاهش فعالیت های خود شده است.

 

اجرای سیاست های قرنطینه توسط دولت آمریکا و بسیاری از دولت های جهان، این شرکت خودروساز را وادار به کاهش جدی تولید انواع خودرو کرده و از همین رو تسلا نیز قراردادهای غیرضروری خود را لغو کرده که این امر می تواند به بیکاری جدی منجر شود.

پیش بینی می شود این وضعیت به کاسته شدن از میزان تولید خودروهای تسلا در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰ منجر شود. تسلا در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ حدود ۱۰۳ هزار خودرو تولید کرد که موفق به تحویل ۸۸۴۰۰ دستگاه از آنها شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول