اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

تامین نیاز صددرصدی محصول ضدعفونی کننده دست در استان کرمانشاه با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی

یک شرکت دانش بنیان داخلی توانست همزمان با سایر تولیدکنندگان، ضمن تامین نیاز استان کرمانشاه به محلول ضدعفونی کننده دست بر پایه الکل برای مقابله با ویروس کرونا، برای صادرات این محصول به سایر کشورها نیز آمادگی داشته باشد.

تامین نیاز صددرصدی محصول ضدعفونی کننده دست در استان کرمانشاه با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، احمد قبادی، مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان که یکی از تولیدکنندگان محلول ضدعفونی‌کننده دست بر پایه الکل در کرمانشاه است درباره ویژگی‌های محصول تولید شده در این شرکت گفت: محلول‌های ضدعفونی کننده در گذشته با ۷۰ درصد الکل تولید می‌شدند، اما با شرایط فعلی و بنا بر استانداردهای تعریف شده از سوی سازمان بهداشت جهانی با الکل ۹۶ درصد تولید می‌شود. محلول فعلی ۸۳.۳ درصدی تولید شده در شرکت ما، اتانول ۹۶ درصد دارد که با اعلام سایت کرونا و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشندگی بالایی برای این ویروس دارد.

وی با تاکید بر اینکه این شرکت از توان بالایی برای افزایش ظرفیت تولید محلول ضدعفونی کننده دست بر پایه الکل دارد بیان کرد: ما و دیگر تولیدکنندگان این محصول در استان کرمانشاه، تولید محلول را در سطح بالاتری انجام داده‌ایم و خدا را شکر استان کرمانشاه در حال حاضر  از این محصول بی‌نیاز شده است تا حدی که آمادگی داریم این محلول را حتی به استان‌های دیگر هم ارسال کنیم.

قبادی از حمایت مالی صندوق نوآوری و شکوفایی از تولید اقلام و محصولات مرتبط با پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در این برهه حساس قدردانی کرد و گفت: با حمایت‌های صورت گرفته سطح تولید شرکت ما به حدی بالا رفته که حتی می‌توانیم محصولات‌مان در این حوزه را به کشورهای اطراف هم صادر کنیم.

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان در پایان خاطرنشان کرد: همزمان با ورود ویروس کرونا به ایران و اعلام مسئولان مبنی بر اینکه ظرفیت تولید اقلام و محصولات بهداشتی و درمانی مرتبط با پیشگیری و مقابله با این ویروس در کشور باید افزایش یابد، ما نیز تصمیم به افزایش ظرفیت خود گرفتیم اما با مشکل کمبود مواد اولیه و راه‌اندازی خطوط با توجه به هزینه‌های بالای آن مواجه بودیم اما با فراخوانی که صندوق نوآوری و شکوفایی در حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و فناور در تولید این محصولات داشت توانستیم سرمایه در گردش شرکت را از این طریق تامین و اقدام به تولید محلول ضدعفونی‌کننده دست بر پایه الکل با ظرفیت و توان بالا کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول