اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

توزیع ۱۲۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان از سوی امامزاده ابراهیم (ع)

آستان امامزاده ابراهیم (ع) قرچک ورامین، یک هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی و ۱۰۰ عدد مرغ بین خانواده‌های نیازمندی که با شیوع کرونا در تأمین معاش دچار مشکل شده‌اند، توزیع کرد.

توزیع ۱۲۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان از سوی امامزاده ابراهیم (ع)

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، پس از شیوع کرونا در کشور، برای مبارزه با این ویروس تمام کسب‌ و کارهای غیرمرتبط با معاش روزانه مردم تعطیل شد و ستاد مبارزه با کرونا به لزوم ماندن در خانه برای مهار کرونا اشاره کرد.

با تعطیلی بسیاری از اصناف، افرادی که روزمزد بودند، در تأمین معاش با مشکلاتی مواجه شدند و کسب درآمد برای این خانواده‌ها امکان‌پذیر نبود.

بر همین اساس، خادمان امامزاده ابراهیم (ع) در قرچک ورامین اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی کردند و روز گذشته ۱۰۰ قطعه مرغ و دو‌ رأس گوسفند به نیت سلامتی امام زمان (عج) و رهایی از کرونا ذبح و در بین خانوارهای نیازمند ولی‌آباد و امین‌آباد این شهرستان توزیع کردند.

همچنین خادمان افتخاری آستان امامزاده ابراهیم (ع) در ورامین اقدام به ضدعفونی معابر نیز کرده‌ و در روزهای گذشته نیز بیش از یک هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی بین مردم نیازمند توزیع کرده‌اند.

به گزارش فارس، تمام امامزادگان استان تهران برای جلوگیری از شیوع کرونا بسته شده است، اما خادمان افتخاری این آستان‌ها برای مبارزه با کرونا و کمک به نیازمندان همواره فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول