اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

شایعات و حقایق کرونا را با این کتاب بشناسید

اولین منبع ترجمه شده موثق درباره ویروس کرونا به همت گروهی از نویسندگان تحریریه کتابچین و با استفاده منابع موثقی مانند جدیدترین اطلاعات سازمان بهداشت جهانی (WHO) درباره این ویروس تهیه و به صورت رایگان در اختیار عموم مردم قرار گرفته است. علاقه مندان می توانند برای تهیه کتاب کرونا چیست؟ راههای پیشگیری از آن به سایت کتابچین مراجعه کنند.

شایعات و حقایق کرونا را با این کتاب بشناسید

به گزارش خبرگزاری فارس ؛ اولین منبع ترجمه شده موثق درباره ویروس کرونا به همت گروهی از نویسندگان تحریریه کتابچین و با استفاده منابع موثقی مانند جدیدترین اطلاعات سازمان بهداشت جهانی (WHO) درباره این ویروس تهیه و به صورت رایگان در اختیار عموم مردم قرار گرفته است. علاقه مندان می توانند برای تهیه کتاب " کرونا چیست؟ راههای پیشگیری از آن " به سایت کتابچین مراجعه کنند.

ویروس کرونا چیست؟ راههای پیشگیری از کرونا

کتاب "ویروس کرونا چیست؟ راههای پیشگیری از کرونا " با استفاده از جدیدترین اطلاعات سایت سازمان بهداشت جهانی (WHO) و همچنین تحقیقات انجام شده با محوریت ویروس کرونای جدید (COVID-19)، ترجمه و تدوین شده است.

هدف از تهیه آن لزوم آگاهی رسانی صحیح و مناسب در این برهه حساس کنونی در پی شیوع سریع و جهانی کروناویروس 2019 عنوان شده است.

تیم تحریریه کتابچین با در نظر گرفتن اهمیت آگاهی برای پیشگیری، کنترل و درمان هرچه بهتر این اپیدمی، همگام با مسئولیت اجتماعی خود اقدام به آگاهی رسانی صحیح با توجه به شرایط ایجاد شده کرده است. به نظر می رسد انتشار این کتاب بتواند گامی مثبت در راه شکست این بیماری بردارد.

بی شک از مهمترین ویژگی های این کتاب دقت در نقل مطالب و اطمینان از صحت علمی آن ها می باشد. به خصوص امروزه موقعیتی ایجاد شده است که فضای مجازی، سایت ها و حتی اخبار مملو از اطلاعات نادرست، غیر واقعی، پر ابهام و گاها خرافات در خصوص این بیماری است.

باید ها و نباید های کرونا

کتاب حاضر با در نظر گرفتن شرایط کنونی جامعه ایرانی به چندین بخش مختلف و کاربردی تقسیم شده است.

این کتاب با توضیح مختصری در مورد انواع کرونا و تاریخچه آن و معرفی این ویروس و چگونگی شکل گیری و همه گیری آن آغاز می شود.

بعد از شناخت ویروس کرونا، بخش بعدی که از اهمیت خاصی نیز برخوردار است، به آمار کلی از شیوع این بیماری پرداخته است. این بخش می تواند اهمیت و خطرناکی این ویروس را به خوبی نشان دهد.

اما بخش چهارم برای بسیاری از افراد، می تواند مهم جلوه کند چرا که هنوز خیل عظیمی از مردم درگیر این ویروس نشده اند و به دنبال انواع راه حل ها، برای افزایش سیستم ایمنی بدن هستند. در این بخش به این راه حل ها پرداخته شده است.

بعد از بخش چهارم، نحوه پیشگیری از کرونا و چگونگی برخورد با آن آموزش داده شده است. در اینجا بسیاری از معضلات مختلف اعم از درمان های عجیب و غریب و مصارف مختلف مواد شوینده مورد بحث قرار گرفته است. مواردی که عموما با مسمومیت ها و دیگر مشکلات مختلف همراه بوده است.

در بخش های بعدی به جنبه های مختلف دیگر ویروس کرونا جدید پرداخته شده است.

یکی از جذاب ترین این بخش ها را می توان بخش شایعات و واقعیت ها دانست. این بخش از این جهت جذابیت دارد که مردم به خودی خود با انواع این شایعات در طول روز برخورد داشتند و خواندن دلایل منطقی در برابر آن می تواند چیزی شبیه به حل یک معما باشد.

در نهایت، باید قبول کرد که این ویروس، یک اپیدمی است و این اپیدمی راه حلی جز افزایش آگاهی و رعایت نکات گفته شده ندارد.

شما می توانید از سایت و اپلیکیشن کتابچین کتاب "ویروس کرونا چیست" را رایگان دریافت کنید.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول