اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

تست کرونای نماینده نجف‌آباد در مجلس مثبت شد

تست نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی مثبت شد.

تست کرونای نماینده نجف‌آباد در مجلس مثبت شد

ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در مجلس دهم و منتخب مردم این شهر در مجلس یازدهم در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: بعد از انجام تست کرونا در اداره بهداشت، کارشناسان این مرکز اعلام کردند که به کرونا مبتلا شده ام. 

وی افزود: هم اکنون در قرنطینه به سر می‌برم و در صورت برگزاری جلسات مجازی مجلس و با استفاده از امکانات فراهم شده از سوی هیات رئیسه در این نشست‌های شرکت خواهم کرد. 

نماینده مردم نجف آباد در مجلس درباره آخرین وضعیت ابتلای نمایندگان به کرونا تصریح کرد: پیش از آغاز سال جدید تست کرونا از 100 نماینده مجلس گرفته شد که مشخص شد که بیش از 40 نفر مشکوک به کرونا هستند ولی 23 نماینده هم کرونا دارند. 

وی افزود: ظرف چند روز اخیر هم هیات رئیسه مجلس به نمایندگان اعلام کرده که باید همه نمایندگان باقی مانده یعنی 190 نفر دیگر هم تست بدهند و پاسخ‌ها را اعلام کنند تا در مورد به حد نصاب رسیدن جلسات علنی مجلس تصمیم‌گیری شود زیرا ممکن است تعداد بالایی از نمایندگان کرونا داشته باشند و عملا نصاب لازم برای برپایی جلسات علنی فراهم نشود. 

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول