اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

علاوه بر مقابله با کرونا امور ضروری مردم نیز پیگیری می‌شود

استاندار ایلام گفت: مقابله با کرونا امری مهم و ضروری است ولی در این میان بقیه‌ی نیازهای مردم نیز پیگیری می‌شود.

علاوه بر مقابله با کرونا امور ضروری مردم نیز پیگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام صبح امروز شنبه ۱۶ فروردین ماه در شورای معاونین استانداری ضمن تشکر از همراهی خوب مردم استان در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، گفت: عزم و اراده مسوولان و مردم استان برای ریشه کنی ویروس کرونا جدی است و ان شاء الله با تحقق این مهم استان مسیر رشد و بالندگی خود را با قدرت ادامه خواهد داد.

وی در ادامه به روال کاری بعد از تعطیلات نوروزی پرداخت و افزود: اگر چه امروز مسئله مهم و اصلی مبارزه با کرونا و حفظ جان و سلامت مردم است اما در این بین مابقی امور ضروری نیز پیگیری می‌شود.

استاندار ایلام اظهار کرد: در این شرایط که به خاطر قطع زنجیره انتقال بیماری در حال اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی هستیم و نشست‌ها و گردهمایی‌ها ممنوع شده است، جلسات ضروری استانداری چون ستاد اقتصاد مقاومتی، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، شورای اشتغال، شورای آموزش و پرورش و ... بصورت ویدئو کنفرانس برگزار می‌شود.

وی در ادامه در خصوص ارتباطات مردمی نیز گفت: همانطور که قبلا اطلاع رسانی شد مسوولان استان در شرایط کنونی هیچگاه ارتباط خود را با مردم قطع نکرده و در این راستا از طرق مختلف از جمله سامانه سامد به مسائل و مشکلات مردم می‌پردازند.

استاندار ایلام تصریح کرد: در این شرایط هر هفته دو نفر از مسوولان استانی با حضور در سامانه سامد به خواسته‌ها و مطالبات مردمی پاسخ خواهند داد.

 

انتهای پیام/970821

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول