اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

ارائه گزارش عملکرد یک ساله شهرداری در دیدار حناچی و آیت الله رئیسی

در ادامه ملاقات های دوره ای شهردار تهران با رئیس قوه قضائیه، آیت الله سید ابراهیم رئیسی و پیروز حناچی شهردار تهران درخصوص اهم مسائل قضایی مرتبط با شهرداری و پرونده‌های مطروحه در دستگاه قضایی با یکدیگر دیدار و به گفتگو پرداختند.

ارائه گزارش عملکرد یک ساله شهرداری در دیدار حناچی و آیت الله رئیسی

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، در این نشست گزارش عملکرد یکساله شهرداری تهران در حوزه حقوقی، قضایی و همچنین پیگیری حقوق عامه به رئیس قوه قضائیه ارائه و اولویت های شهرداری تهران در  موضوعات حقوقی از جمله وضعیت اجرای آرای صادره از کمیسیون ماده صد قانون شهرداری، پرونده های مهم شهرداری تهران در مراجع قضایی و نیز درخواست های شهرداری تهران درخصوص اعمال مقررات ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری به تفصیل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ادامه این جلسه، شهردار تهران ضمن تشکر از حمایت های دستگاه قضایی تصریح کرد: بدون حمایت های قضایی امکان خدمت رسانی به شهروندان وجود نخواهد داشت.

در پایان نیز آیت الله سید ابراهیم رئیسی از تلاش ها و پیگیری های شهرداری تهران جهت حل و فصل مسائل حقوقی، قدردانی و بر لزوم تعامل و همکاری هر چه بیشتر میان شهرداری پایتخت و قوه قضاییه جهت احقاق حقوق عامه در مسائل شهری تاکید و از تلاش ها و پیگیری های انجام شده در زمینه مسائل حقوقی در شهرداری تهران تشکر کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول