اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

تلاش قوه‌قضاییه برای احیای 43 واحد فرآوری و دامداری تعطیل شده در گلستان

رئیس کل دادگستری گلستان از برنامه این دستگاه برای احیای 43 واحد فرآوری و دامداری تعطیل این استان در سال جهش تولید خبر داد.

تلاش قوه‌قضاییه برای احیای 43 واحد فرآوری و دامداری تعطیل شده در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، هادی هاشمیان اظهار کرد: یکی از برنامه‌هایی که امسال با کمک بانک کشاورزی در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان بر آن تمرکز کرده‌ایم بازگشت به تولید 43 واحد دامداری و فرآوری محصولات کشاورزی است.
وی تصریح کرد: با حضور کارشناسان بانک، همه این واحدها بازرسی و مشکلات، موانع و علت تعطیلی آنها  به تفکیک  تدوین شده است.
رئیس کل دادگستری گلستان ادامه داد: در یک برنامه زمانبندی 6 ماهه مشکلات این واحدها با حضور کارشناسان قضایی و بانکی استان در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری بررسی و برای رونق دوباره این واحدها چاره‌اندیشی خواهد شد.
هاشمیان گفت: با احیای این واحدها، 2 هزار و 700 راس به ظرفیت دامداری‌های استان و 71 هزار تن هم به ظرفیت تولید و فرآوری محصولات دامی و کشاورزی استان اضافه می‌شود.
وی تاکید کرد: در یکسال و نیم گذشته  پرونده بیش از 300 کارخانه و واحدتولیدی که مشکل داشتند در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی استان بررسی و دستورهای لازم برای رفع  موانع و مشکلات تولید این واحدها صادر شد.
 هاشمیان افزود: در این مدت هشت کارخانه که برخی از آنها چند سال تعطیل بودند دوباره احیا شدند و کارگران آنها مشغول به کار شدند.
رئیس کل دادگستری گلستان اضافه کرد: در سال جهش تولید برنامه مدون و دقیق برای کمک به واحدهای تولیدی بالاخص برداشتن موانع از سر راه تولید با کمک دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها دنبال می‌کنیم.
هاشمیان از افزایش نظارت‌ها هم خبر داد و گفت: برای کمک به تولیدکنندگان و جلوگیری از دست‌اندازی بر سر راه تولید، نظارت دادگستری و دستگاه‌های نظارتی مانند سازمان بازرسی بیشتر می‌شود.
وی از اقدامات بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی مانند امور مالیاتی و تامین اجتماعی برای همکاری با ستاد اقتصاد مقاومتی و کمک به تولیدکنندگان در سال گذشته قدردانی کرد.

انتهای پیام/2307/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول