اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

طرح غربالگری کرونا ویژه شهروندان منطقه۲ آغاز شد

شهردار منطقه 2 از آغاز اجرای طرح غربالگری بیماری کووید 19 ویژه شهروندان منطقه در سرای محلات خبرداد.

طرح غربالگری کرونا ویژه شهروندان منطقه۲ آغاز شد

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، رسول کشت پور، شهردار منطقه2 با اشاره به اینکه این طرح با مشارکت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و بسیج اجرا می شود گفت: در راستای تدابیر ستاد فرماندهی عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران مبنی بر همکاری ویژه با وزارت بهداشت و درمان و بهره گیری از ظرفیت های سرای محلات در پوشش کامل جمعیت شهر تهران در طرح غربالگری بیماری کووید 19، تجهیز سرای محلات منطقه2 جهت اجرای طرح  غربالگری شهروندان انجام شد.

وی  افزود: دراین طرح کارشناسان سلامت و نیروهای داوطلب  که توسط وزارت بهداشت و درمان آموزش داده شده اند با استقرار در سرای محلات ، غربالگری شهروندان را به صورت تلفنی انجام می دهند.

کشت پور گفت: با هماهنگی صورت گرفته ،دسترسی به سامانه الکترونیک سلامت وزارت بهداشت و درمان (سیب) در این سرای محلات فراهم شده و اطلاعات اخذ شده از شهروندان  در این سامانه ثبت می شود.

به گفته شهردار منطقه 2 در مرحله نخست طرح غربالگری ، سرای محلات سپهر،آسمان، پرواز و سعادت آباد تجهیز و به عنوان پایگاه غربالگری بیماری کووید 19 ویژه شهروندان فعالیت می کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول