اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

خیرین نهاوندی ۸۵۰ میلیون ریال به بخش درمان کمک کردند

مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: خیرین نهاوندی طی سه روز گذشته ۸۵۰ میلیون ریال به بخش درمان کمک کردند.

خیرین نهاوندی ۸۵۰ میلیون ریال به بخش درمان کمک کردند

مومنعلی دارابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: به منظور حمایت از کادر درمانی بیماران کرونایی در نهاوند طی سه روز گذشته از سوی خیرین سلامت این شهرستان ۸۵۰ میلیون ریال به صورت نقدی و غیر نقدی به بخش درمان اهدا شد.

وی افزود: در ادامه کمک‌های خیرین سلامت برای تهیه و خرید ملزومات حفاظتی، جمعی دیگر از خیرین شهرستان و گروه‌های جهادی با اهدای تعدادی از تجهیزات مورد نیاز کادر درمانی بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان و همچنین اهدای پول نقد در امر مقابله با کرونا مشارکت کردند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: در این رابطه از سوی دکتر قدرت‌الله سیف مدیر ورزشگاه آزادی تهران ۷۵۰ دست لباس ایزوله و جراحی، ۷۵۰ عدد ماسک معمولی و n۹۵ و ۴۰ عدد شیلد جمعا به مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال به بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان این شهرستان اهدا شد.

وی افزود: همچنین از سوی جمعی از نهاوندیهای مقیم تهران تعدادی از تجهیزات حفاظتی شامل ۴۵۰ عدد ماسک سه لایه، ۳۰۰ عدد ماسک n۹۵ و یک طاقه پارچه ۱۰۰ متری یکبار مصرف جمعا به مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال به بیمارستان اهدا شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند از اقدام گروه‌های جهادی شهرستان در اهدای تجهیزات حفاظتی خبر داد و گفت: از سوی گروه جهادی مردم برای مردم ۵۰۰ عدد ماسک معمولی و n۹۵ و از سوی گروه جهادی سلامت‌کاران امام رضا(ع) شهرستان نیز ۳ هزار و ۵۰۰ عدد ماسک رایگان جمعا به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال بین مردم توزیع شده است.

دارابی گفت: به منظور ضد عفونی کردن محیط داخلی بیمارستان و تجهیزات درمانی از سوی علی احسان ظفری مدیرعامل صنایع لبنی احسان سپیده نهاوند ۳۰۰ لیتر الکل ۷۰ درجه به مبلغ ۱۵ میلیون تومان در اختیار بیمارستان گذاشته شد.

وی گفت: همچنین از سوی دیگر خیرین سلامت نهاوند طی سه روز گذشته مجموعا ۱۱۷ میلیون ریال وجه نقد به حساب مجمع خیرین سلامت این شهرستان واریز شده که صرف خرید تجهیزات حفاظت فردی بخش کرونا بیمارستان خواهد شد.

وی افزود: با اهدا کمک‌های یاد شده از ابتدای شیوع ویروس کرونا در این شهرستان حدود ۳ میلیارد ریال پول نقد و یا تجهیزات حفاظتی از سوی خیرین و نیکوکاران در اختیار بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان قرار گرفته است.

دارابی در پایان با تقدیر از تمام خیرینی که در روزهای سخت به فکر همنوعان خود بوده و به یاری بیماران نیازمند و کادر درمانی شتافته اند از عموم مردم خواست که با ماندن در خانه سهم قابل توجهی در کنترل ویروس کرونا داشته باشند تا زحمات پزشکان، پرستاران و خیرین به هدر نرود و در آینده نزدیک شاهد شکست کرونا در سطح کشور باشیم.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول