اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد بین الملل

شرکت تحریم‌شده روسی دستگاه‌های کمک‌تنفسی برای آمریکا فرستاد

یک روزنامه روسی مدعی شد دستگاه‌های کمک تنفسی که از سوی مسکو برای کمک به واشنگتن ارسال شده است، توسط یک شرکت روسی که تحت تحریم آمریکا قرار دارد، ساخته شده‌اند.

شرکت تحریم‌شده روسی دستگاه‌های کمک‌تنفسی برای آمریکا فرستاد

به گزارش خبرنگار اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، روز چهارشنبه و پس از تماس تلفنی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، و ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، یک هواپیمای نظامی روس کمک‌های پزشکی این کشور شامل دستگاه‌های کمک تنفسی و دیگر تجهیزات محافظتی پزشکی را به آمریکا برد.

روزنامه بیزینس دیلی روسی مدعی شده است دستگاه‌های کمک تنفسی که در این هواپیما برای کمک به دولت و مردم آمریکا ارسال شده توسط یک شرکت روسی که توسط کاخ سفید تحریم شده، تولید شده است.

تصاویر تلویزیونی از هواپیمایی که عازم آمریکا بود نشان می‌دهد دستگاه‌های کمک تفنسی بارگیری شده در آن مدل آونتا ام هستند که توسط شرکت اورال روسیه ساخته شده‌اند. 

این شرکت زیرمجموعه شرکت دولتی روس تک روسیه است که از سال 2014 از سوی دولت آمریکا تحریم شده و شرکت‌ها و شهروندان آمریکایی از معامله و ارتباط با آن منع شده‌اند.

البته یک مقام روسی مدعی شده است تحریم‌های آمریکا علیه این شرکت‌های روس شامل تجهیزات پزشکی نمی‌شود. 

آمریکا به دلیل بالا گرفتن بحران بین روسیه و اوکراین در سال 2014 و جدا شدن شبه جزیره کریمه و الحاق آن به روسیه شروع به تحریم مسکو کرد.

آمریکا بعدها به بهانه دخالت روسیه در انتخابات آمریکا و همچنین ترور یک جاسوس در انگلیس، تحریم‌های بیشتری علیه مسکو وضع کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول