اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

کاهش ۷۰ درصدی حمل و نقل عمومی مسافر در کردستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کردستان گفت: باتوجه به هماهنگی‌های به عمل آمده با تشکل‌های صنفی حمل و نقل عمومی مسافر بین‌شهری استان از 25 اسفند 98 لغایت پایان 15 ماه جاری حمل و نقل عمومی مسافر حدود 70 کاهش داشته است.

کاهش ۷۰ درصدی حمل و نقل عمومی مسافر در کردستان

سیدالبرز حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: همزمان با شیوع کرونا در کشور و در سطح استان، اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان کردستان در جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا اقداماتی در سطح استان انجام داد.

وی افزود: با توجه به اینکه همواره 15 تا 20 درصد ترددهای صورت گرفته در سطح استان مربوط به وسایط نقلیه سنگین بوده است، هماهنگی با تشکل‌های صنفی حمل و نقل عمومی کالای بین‌شهری، تداوم فعالیت ناوگان عمومی باری و استمرار حمل و نقل کالاهای اساسی و بهداشتی از اقدامات این اداره کل بوده است.

کاهش ۷۰ درصدی حمل و نقل عمومی مسافر در کردستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کردستان ادامه داد: باتوجه به هماهنگی‌های به عمل آمده با تشکل‌های صنفی حمل و نقل عمومی مسافر بین‌شهری استان از تاریخ 25 اسفند 98 لغایت پایان 15 فروردین 99 حمل و نقل عمومی مسافر حدود 70 کاهش داشته است.

کاهش ۴۰ درصدی تردد وسائط نقلیه در سطح استان

وی تصریح کرد: با پیگیری‌های بعمل آمده و اطلاع‌رسانی‌های انجام شده و همکاری با دیگر ارگان‌های فعال ذیربط از 25 اسفند 98 لغایت پایان 15 فروردین 99 مجموع ترددهای صورت گرفته وسایط نقلیه در سطح استان حدود 40 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافته است.

حسینی گفت: آمار ورودی وسایط نقلیه به استان در مجموع به طور متوسط در مدت ذکر شده حدود 60 درصد کاهش نشان می‌دهد و همواره در مدت مذکور انباشت وسایط نقلیه در استان منفی بوده است اما آمار ناوگان خروجی از استان بیش از ورودی بوده و نشان می‌دهد ترددهای صورت گرفته ورودی به استان عبوری و بدون توقف بوده است.

کاهش ۷۲ درصدی تردد در سیزده‌بدر

وی یادآور شد: در روز سیزده فروردین تعداد کل ترددهای روزانه صورت گرفته 72 درصد کاهش و ترددهای ورودی به استان 76 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کردستان اضافه کرد: انجام اکثر امورات مربوط به ارباب رجوع بصورت غیرحضوری و اینترنتی جهت کاهش مراجعات، انجام همکاری‌های لازم و موثر با استانداری و شرکت فعال در جلسات مربوطه و همکاری با سایر ارگان‌های ذیربط به منظور اجرای مطلوب طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در سطح استان، رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح اداره کل و ادارات شهرستان‌ها به منظور محافظت از پرسنل و اربابان رجوع، ابلاغ و نظارت بر اجرای بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های مربوطه در حوزه حمل و نقل عمومی بین شهری کالا، ناوگان عمومی و پایانه‌ها و ابلاغ و نظارت بر اجرای بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های مربوطه در حوزه حمل و نقل عمومی بین شهری مسافر، ناوگان عمومی و پایانه‌های مسافری از دیگر اقدامات اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در این ایام است.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۸۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول