اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

توضیحات رئیس آرامستان بندرعباس درباره خاکسپاری فوتی‌های کرونا

رئیس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس از ضدعفونی و گندزدایی بهشت زهرا(س) خبرداد و گفت: یک دستگاه آمبولانس نیز ویژه انتقال موارد فوتی کرونا اختصاص داده شده است.

توضیحات رئیس آرامستان بندرعباس درباره خاکسپاری فوتی‌های کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علیرضا بهمن‌نژاد بندری صبح امروز در یک گفت‌وگوی خبری اظهار کرد: در راستای پیشگیری از انتشار بیشتر بیماری کرونا، ضدعفونی در محوطه آرامستان بندرعباس در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: برای حفظ سلامت کارکنان، مراجعین و زائران اهل قبور، بخش‌های مختلف بهشت زهرا (س) بندرعباس مانند غسالخانه، ساختمان اداری، سرویس‌های بهداشتی، مبلمان، معابر، نمازخانه و غیره به طور مستمر ضدعفونی می‌شود.

رییس سازمان آرامستان شهرداری بندرعباس با تاکید بر اجرای تدابیر لازم برای مقابله با شیوع بیماری کرونا در مجموعه آرامستان بندرعباس، گفت: تجهیزات کامل شامل لباس، ماسک، عینک، دستکش و... برای افراد درگیر در تشییع و تدفین متوفیان مبتلا به بیماری کرونا خریداری شده است.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس با بیان اینکه وظیفه تدفین فوتی‌های ناشی از بیماری کرونا برعهده این سازمان است، عنوان کرد: یک دستگاه آمبولانس ویژه این فوتی‌ها به منظور حمل اجساد اختصاص یافته است.

وی تاکید کرد: شیوه دفن فوتی‌های کرونا بر اساس ضوابط اعلام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان بوده و نماینده مرکز بهداشت نیز حین انجام عملیات مربوطه حضور دارد.

انتهای پیام/۳۲۶۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول