اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

کاکا: ممکن بود در نوجوانی فلج شوم

ستاره اسبق برزیل فاش کرد در نوجوانی برایش اتفاقی افتاد که ممکن بود جلوی فعالیتش را در فوتبال بگیرد.

کاکا: ممکن بود در نوجوانی فلج شوم

به گزارش خبرگزاری فارس، کاکا در مصاحبه ای که با روزنامه ال موندو دیپورتیو اسپانیا انجام داد، در مورد گذشته اش صحبت کرد. در بخشی از این گفت وگو او به دوران نوجوانی اش اشاره کرد و از حادثه ای سخن گفت که می توانست جلوی پیشرفت در فوتبال را بگیرد.

بازیکن ارزنده اسبق برزیل گفت در سن 18 سالگی در یک استخر دچار سانحه شد که ممکن بود جلوی راه رفتن وی را بگیرد و باعث فلج وی شود. او گفت: در استخری به مانعی برخورد کردم که باعث شد گردنم دچار شکستگی به خاطر اصابت سرم به قسمت زیرین استخر شود.

وی ادامه داد: پس از آن به سرعت به بیمارستان انتقال پیدا کردم. پزشکان مرتب با من صحبت می کردند و جویای حالم می شدند. من هم پاسخ می دادم که هوشیار هستم.

ستاره اسبق رئال و میلان افزود: در همان حال از آنها در مورد بازی کردن سئوال می کردم. می گفتم چه زمانی اجازه دارم فوتبال بازی کنم. پزشکان هم به من می گفتند که زمان مناسبی برای پاسخ به این سئوال نیست. زیرا باید شکر کنم که فلج نشده ام. آن زمان بود که تازه فهمیدم این حادثه چقدر جدی و خطرناک بوده است.

در این گفت وگو کاکا همچنین از باخت سنگین 7 بر یک تیم کشورش مقابل آلمان در جام جهانی 2014 به عنوان خاطره تلخ زندگی ورزشی خود نام برد.

انتهای پیام/س

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول