اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

درخواست جانسون از رهبران احزاب مخالف جهت کمک به مقابله با کرونا

با افزایش شیوع کرونا در انگلیس، نخست‌وزیر این کشور از رهبران احزاب مخالف درخواست کرد به دولتش در مبارزه با این بیماری کشنده کمک کنند.

درخواست جانسون از رهبران احزاب مخالف جهت کمک به مقابله با کرونا

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «بوریس جانسون» نخست‌وزیر انگلیس از رهبران احزاب مخالف دولت درخواست کرد برای کمک به مبارزه با ویروس کرونا وارد عمل شوند.

به نوشته خبرگزاری «رویترز»، جانسون روز شنبه گفت، از تمامی رهبران احزاب مخالف دولت دعوت می‌کند در نشستی خبری که در روزهای آتی برگزار خواهد شد، شرکت کنند.

از آنجا که جانسون به دلیل ابتلا به ویروس کرونا، احتمالاً تا پایان هفته در قرنطینه خواهد ماند، این نشست خبری هفته آینده برگزار می‌شود.

جانسون در ادامه گفت: «ما به‌عنوان رهبران احزاب وظیفه داریم در این وضعیت اضطراری ملی با یکدیگر همکاری کنیم».

نخست‌وزیر انگلیس خطاب به رهبران دیگر احزاب گفت: «قصد دارم دیدگاه‌های شما را بشنوم و شمار را در جریان اقداماتی که تا کنون انجام داده‌ایم قرار دهم، از جمله گسترش سریع آزمایش های تشخیص کرونا و فراهم کردن کمک مالی برای کسب‌وکارها و افراد مختلف در سرتاسر کشور».

روز شنبه، حزب کارگر انگلیس «کر استارمر» مسئول این حزب در سیاست‌های خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا را به‌عنوان رهبر جدید خود را انتخاب کرد.

به گفته یکی از مشاوران ارشد دولت انگلیس، با توجه به سیر صعودی ابتلا به ویروس کرونا در این کشور، مقررات مربوط به قرنطینه و محدودیت رفت‌وآمد تا پایان ماه جاری میلادی (اوایل اردیبهشت) ادامه پیدا خواهد کرد.

تا کنون بیش از ۳۸ هزار نفر در انگلیس به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و ۳۶۰۵ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول