اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

مسابقات قهرمانى آنلاین تایچى؛ این بار در خانه قهرمان شوید

مسابقات قهرمانى آنلاین تایچى برگزار می شود.

مسابقات قهرمانى آنلاین تایچى؛ این بار در خانه قهرمان شوید

به گزارش خبرگزاری فارس، براى اولین بار یک اتفاق جدید براى ورزش تایچى در سطح ملى و بین المللى رقم خواهد خورد و مسابقات یک رشته از هنرهاى رزمى به صورت آنلاین برگزار خواهد شد. بعد از کمپین موفق «#تایچى_درخانه» و آموزش هاى آنلاین تایچى توسط اساتید کمیته تایچى چوان، مقرر است مسابقات تایچى این بار در خانه علاقه مندان و ورزشکاران سراسر کشور در شرایطى که تمام رویدادهاى ورزشى کشور به علت شیوع بیمارى کویید ١٩ لغو شده، برگزار گردد.

شرکت در این دوره از مسابقات رایگان خواهد بود و چگونگى ثبت نام و شرکت در این رویداد در آیین نامه فنى مسابقات مشخص شده است.

اساس ایده‌ این مسابقات برای تشویق عموم به ماندن در خانه، انجام فعالیت هاى ورزشى و ادای مسئولیت اجتماعی کمیته تای چی و فدراسیون ووشو ایران و حامیان این رویداد است. قهرمانان واقعی در خانه می‌مانند و در خانه ورزش می کنند.

این مسابقات در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان به میزبانى ورزشکاران و این بار در خانه هاى آنها برگزار خواهد شد و به نفرات برتر حکم و مدال الکترونیکى قهرمانی اعطا خواهد شد و فیلم اجرای ایشان به عنوان فرم برتر در رسانه‌های ووشو، تای‌چی کشور منتشر خواهد شد.

نتایج قهرمانى در روزجهانى تایچى مقرر با 5 اردیبهشت 99 اعلام مى گردد. مهلت ثبت نام در این دوره از مسابقات تاپایان فروردین ماه 99 خواهد بود. قضاوت این دوره از مسابقات توسط داوران رسمی فدراسیون ووشو انجام می‌شود.

 

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول