اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

‌اقدامات جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد برای مقابله با کرونا در روستاها

دبیر مجمع تشکل‌های اسلامی دانشگاه آزاد زنجان گفت: گروه‌های جهادی این مجمع با همکاری جهادگران شهیدمحمد محمدی برای مقابله و با کرونا تاکنون بیش از چندین روستا و معابر و اماکن عمومی و مذهبی را ضدعفونی کردند.

‌اقدامات جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد برای مقابله با کرونا در روستاها

محمد صادقی دبیر مجمع تشکلهای اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس گفت: گروه‌های جهادی مجمع تشکلهای اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با همکاری جهادگران شهیدمحمد محمدی برای مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از چندین روستا و معابر و اماکن عمومی و مذهبی را ضد عفونی و گندزدایی کردند.

وی افزود: در پی شیوع ویروس کرونا در اغلب استان‌ها، گروه‌های جهادی بار دیگر به صورت خودجوش پابه‌پای مسئولان و نیروهای نظامی وارد میدان شدند تا با این ویروس منحوس مقابله کنند.

این فعال دانشجویی اظهار داشت: امسال جهادگران اوقات فراغت و تعطیلات نوروزی خود را در ارائه خدمت به شهروندان گذراندند، به گونه ای که در خط مقدم جبهه مبارزه با کرونا پیش قدم شدند و از آغازین لحظات ورود این میهمان ناخوانده، هم پای مدافعان سلامت پا به عرصه گذاشتند و با روحیه جهادی و فرهنگ بسیجی در راستای کاهش آلام مردم و مقابله با این ویروس منحوس گام نهادند.

صادقی یادآور شد: تولید ماسک، ضدعفونی کردن و گندزدایی اماکن عمومی، توزیع بسته‌های بهداشتی در مناطق محروم، آموزش و آگاه سازی مردم و... از جمله اقدامات جهادگران شهید محمدی در مسیر مبارزه با این بیماری به شمار می رود.

وی با اشاره به اقدامات پیشگیرانه جهادگران برای مقابله با کرونا افزود: در حال حاضر گروه جهادی شهید محمدی شامل گروه های یک تا چند نفره با تجهیز تمامی امکانات و بکارگیری چندین نفر عضو در راستای پیشگیری از شیوع بیماری ویروسی کرونا در سطح استان فعالیت می‌کنند.

صادقی خاطر نشان کرد: آموزش چهره به چهره عمومی به مردم دور افتاده و روستائیان یکی دیگر از اقدامات موثر در راستای پیشگیری از ویروس منحوس کرونا است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول