اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

خسروی: تلاش می‌کنیم استارت برگزاری مجامع را بزنیم/ عجله ما برای برخی انتخابات به خاطر المپیک بود

سرپرست جدید دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها گفت: تلاش ما این است با این فرصت به وجود آمده با آرامش خاطر برای برگزاری مجامع انتخاباتی تلاش کنیم.

خسروی: تلاش می‌کنیم استارت برگزاری مجامع را بزنیم/ عجله ما برای برخی انتخابات به خاطر المپیک بود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با توجه به ریاست شروین اسبقیان در فدراسیون جانبازان و معلولین، وزیر ورزش و جوانان در حکمی علیرضا خسروی را به عنوان سرپرست جدید دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها معرفی کرد که تودیع و معارفه روز شنبه برگزار شد.

علیرضا خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره اینکه شما خودتان در چند فدراسیون سرپرست بوده‌اید، برنامه برای برگزاری انتخابات فدراسیون‌هایی که دوره ریاست آنها به پایان رسیده، چیست، اظهار داشت: با توجه به شرایطی که در کشور وجود دارد، یک سوم کارکنان در ادارات حضور دارند به همین دلیل تمام برنامه‌های فدراسیون‌ها هم منتفی شده است.

وی افزود: کار دفتر مشترک هم کار فدراسیون‌هاست و با این شرایطی که وجود دارد فرصت خوبی است تا ما به امور مجامع فدراسیون‌ها بپردازیم. البته با توجه به تعویق یکساله المپیک تعجیلی هم نیست و باید با خاطر جمع به این امور بپردازیم.

سرپرست جدید دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها در خصوص وضعیت انتخابات دوومیدانی، خاطرنشان کرد: اگر ما برای برگزاری انتخابات دوومیدانی عجله داشتیم به خاطر این بود که می‌خواستیم تا المپیک رئیس فدراسیون مشخص شود. حالا هم در تلاش هستیم استارت کار را برای برگزاری مجامع بزنیم اما همان طور که می‌دانید روزنامه‌ها تعطیل هستند و نمی‌توانم اعلام رسمی کرد.

خسروی یادآور شد: اگر روزنامه‌ها کار نکنند، باید حکم وزارتی از وزیر بگیریم اما نمی‌خواهیم وارد حاشیه شویم. برای فدراسیون‌هایی که ثبت‌نام‌شان انجام شده مانند تنیس سعی می‌کنیم هر چه سریعتر مثلا اردیبهشت یا بعد از ماه مبارک رمضان انتخابات را برگزار کنیم.

وی گفت: من 21 سال در دفتر مشترک بودم و از زمانی که انتخابات نبودم دغدغه سرپرستی را داشتم. تلاش ما این است با آرامش و خیال راحت برای برگزاری مجامع کار کنیم. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول