اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

اجرای 520 عملیات مقاومتی درفلسطین طی یک ماه

نتایج گزارشی که جنبش حماس منتشر کرده، نشان می‌دهد در ماه گذشته میلادی (مارس) بیش از 500 عملیات مقاومتی علیه رژیم صهیونیستی انجام شده است.

اجرای 520 عملیات مقاومتی درفلسطین طی یک ماه

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، گزارشی فلسطینی حاکی از آن است که در ماه مارس گذشته ۵۲۲ عملیات مقاومتی انجام شده که طی آن ۱۰ شهرک‌نشین و نظامی صهیونیست زخمی شده‌اند.

بنا به این گزارش که حماس آن را منتشر کرده، این عملیات‌ها شامل تیراندازی، درگیری مسلحانه، تلاش برای انجام عملیات با سلاح سرد، انفجار بمب دستی و پرتاب کوکتل مولوتف علیه نظامیان صهیونیست و شهرک‌نشینان بوده است.

حماس در ادامه به ادامه فعالیت‌های مردمی و تظاهرات در نزدیکی ایست‌های نظامی رژیم صهیونیستی مانند ایست «جلجولیا، حواره، جباره، شعفاط، ورودی قلقیلیه» در رد بستن این ورودیها اشاره کرد.

در این گزارش، دو عملیات با گلوله و سلاح سرد، یک عملیات پرتاب بمب دستی، ۲۶ عملیات پرتاب کوکتل مولوتف و ۱۸۲ درگیری با رژیم صهیونیستی در اشکال مختلف مستند شده است.

همچنین اقدامات مقاومتی علیه تجاوزهای شهرک‌نشنیان به ۸۹ مورد و سنگ‌پراکنی به سمت نظامیان صهیونیست و شهرک‌نشنیان به ۱۷۷ مورد رسیده است.

بر اساس گزارش مذکور، در رأس اقدامات مقاومتی قدس قرار دارد و قلقیلیه و رام‌الله در رتبه‌های بعدی هستند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول