اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

حجت‌الاسلام کوهستانی از مدافعان اسلام و تربیت‌کننده طلاب چیره‌دست بود

نماینده ولی فقیه در مازندران ضمن تسلیت در پی درگذشت حجت‌الاسلام اسماعیل کوهستانی گفت: این روحانی از مدافعان اسلام بود که در تربیت طلاب چیره‌دست توان‌مند بود.

حجت‌الاسلام کوهستانی از مدافعان اسلام و تربیت‌کننده طلاب چیره‌دست  بود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، آیت‌الله محمدباقر لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران طی پیامی  ‏درگذشت روحانی حجت‌الاسلام حاج شیخ اسماعیل کوهستانی را تسلیت گفت؛

در قسمتی از این‌پیام آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت این روحانی فاضل و والامقام خلف صالح عالم ربانی وفقیه پارسا حضرت آیت‌الله کوهستانی ( ره) موجب اندوه وتاثر فراوان شد‌.

 ‏آن مرحوم در طول حیات پر برکتش با بهره‌گیری از انفاس قدسی والد مکرم وعالی‌قدرش در تهذیب نفس، تقویت و استواری حوزه‌های علمیه و تربیت طلاب چیره دست و مبرز کوشید و همواره در شمار مدافعان انقلاب اسلامی و اندیشه‌های تابناک امام راحل عظیم الشان و رهبری معظم انقلاب اسلامی قرار داشت.

 ‏اینجانب این ضایعه مولمه را به حوزه‌های علمیه، بیت مکرم و تمامی شاگردان و ارادتمندان ایشان و نیز اهالی مومن و خداجوی کوهستان و شهرستان عالم پرور بهشهر تسلیت می‌گویم و رحمت و غفران الهی را برای آن فقید سعید و صبر و شکیبایی بازماندگان را مسئلت دارم.
 ‏

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج
 ‏

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول