اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد بین الملل

اعتراض شرکت آمریکایی تولید کننده ماسک به تصمیم جدید ترامپ

شرکت 3M آمریکا که در زمینه تولید ماسک فعالیت می‌کند هشدار داد تصمیم ترامپ برای ممنوع کردن صادرات ماسک این کشور می‌تواند عواقب انسانی در پی داشته باشد.

اعتراض شرکت آمریکایی تولید کننده ماسک به تصمیم جدید ترامپ

به گزارش خبرنگار اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از رویترز،  شرکت 3M که در زمینه تولید و صادرات ماسک صورت فعالیت می‌کند هشدار داد تصمیم دیروز ترامپ مبنی بر ممنوع کردن صادرات ماسک این کشور عواقب انسانی در پی خواهد داشت.

ترامپ همچنین از این شرکت خواسته است تا ماسک‌های تولید شده در دیگر خطوط تولید خود در خارج از آمریکا را به داخل آمریکا آورده و از صادرات محصولات خود به کانادا و کشورهای آمریکای لاتین خودداری کند.

در بیانیه این شرکت آمده است: اعمال سیاست توقف تامین تجهیزات تنفسی برای کارمندان حوزه خدمات سلامت و بهداشت در کانادا و آمریکای لاتین که ما به آنها صادرات داریم عواقب جدی انسانی در پی خواهد داشت.

3M همچنین هشدار داده است با توجه به آنکه ماسک‌های تولید شده در داخل آمریکا  نمی‌تواند نیاز بخش خدمات درمانی این کشور را تامین کند این اقدام ترامپ می‌تواند باعث شود که دیگر کشورها هم صادرات ماسک به آمریکا را ممنوع کنند.

این شرکت می‌گوید اگر این اتفاق بیفتد تعداد ماسک‌های موجود در بازار آمریکا برای پشتیبانی از حوزه سلامت این کشور کاهش خواهد یافت.

نخست وزیر کانادا هم هشدار داده ممنوعیت صادرات ماسک‌های شرکت 3M به کانادا می‌تواند تاثیر منفی بر عملکرد حوزه سلامت آمریکا بگذارد چرا که روزانه هزاران نفر پرستار و کارمند بهداشتی از کانادا با عبور از مرز در دیترویت مشغول به کار می‌شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول