اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

وزش باد، رگبار باران و رعد و برق در انتظار آذربایجان‌شرقی

مسوول روابط عمومی هواشناسی استان آذربایجان‌شرقی گفت: با ورود سامانه بارشی، وزش باد گاهی تا شدید، کاهش محسوس دما و رگبار باران و رعد و برق و در نواحی سردسیر و مرتفع بارش برف و در نواحی مستعد احتمال بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

وزش باد، رگبار باران و رعد و برق در انتظار آذربایجان‌شرقی

افشین ابراهیمی  امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت:  نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی شرایط ناپایدار جوی از بعد از ظهر و شب روز دوشنبه 18 فروردین‌ماه تا روز جمعه  همه نواحی مخصوصا نواحی شرقی استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

وی با اشاره به وزش باد و کاهش محسوس دما افزود: با توجه به رخداد تند بادهای لحظه‌ای و کاهش محسوس دما، احتمال خسارت به باغات و گلخانه‌ها دور از انتظار نبوده و توصیه می‌شود به توصیه‌های کارشناسان جهادکشاورزی توجه شود.

ابراهیمی ادامه داد: آبگرفتگی معابر عمومی، بالا آمدن آب رودخانه‌ها، سیلابی شدن مسیل‌‌ها، در نواحی مرتفع احتمال اصابت صاعقه، مه و اختلال در تردد در جاده‌ها دور از انتظار نیست و توصیه می‌شود از اتراق و تردد در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها و حضور در ارتفاعات اجتناب شود.

مسوول روابط عمومی هواشناسی استان خاطرنشان کرد: به مسافران و هم استانی‌ها توصیه می‌شود اقدامات پیشگیرانه لازم جهت جلوگیری از حوادث و خسارات احتمالی به‌عمل آید.

انتهای پیام/۶۰۰۰۲/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول