اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

روستاهای گیلان موردتهاجم سرمایه‌داران بی‌درد قرارگرفته است

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه روستاهای گیلان موردتهاجم برخی سرمایه‌داران مرفه بی‌درد قرارگرفته است، گفت: برخی از سرمایه‌داران با ویلا سازی در روستاها می‌خواهند برای استان دردسر ایجاد کنند و باید با این افراد برخورد شود.

روستاهای گیلان موردتهاجم سرمایه‌داران بی‌درد قرارگرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در جلسه معارفه دبیر ستاد اقامه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان با اشاره اینکه حساب ۱۰۰ از جمله یادگارهای امام راحل است، اظهار کرد: اقامه نمازجمعه، تشکیل سپاه و بسیج از دیگر یادگارهای امام (ره) در راستای خدمت‌رسانی به مردم محسوب می‌شود.

وی، فعالیت سازمان‌هایی مانند بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را نیازمند افرادی دارای ویژگی علمی، پخته و باسابقه کار میدانی عنوان کرد و افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تاکنون فعالیت‌های بسیار مؤثری در کشور انجام داده است.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با قدردانی از همه‌کسانی که کار جهادی می‌کنند، تصریح کرد: اجرای برنامه در روستاها نیازمند فرهنگ‌سازی است ضمن اینکه در اجرای طرح‌های هادی باید به اولویت‌ها توجه شود.

فلاحتی اجرای طرح هادی را به نفع مردم دانست و بیان کرد: بعضی از روستاهای گیلان تاریخی هستند و در اجرای طرح هادی باید به ویژگی آن‌ها توجه شود.

وی با بیان اینکه روستاهای گیلان موردتهاجم برخی سرمایه‌داران مرفه بی‌درد قرارگرفته است، خاطرنشان کرد: برخی از سرمایه‌داران با ویلا سازی در روستاها می‌خواهند برای استان دردسر ایجاد کنند و باید با این افراد برخورد شود.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان به نام‌گذاری جهش تولید توسط مقام معظم رهبری برای سال ۱۳۹۹ اشاره کرد و گفت: از سرمایه‌گذارانی که بخواهند در راستای تولید ورود کنند، استقبال می‌کنیم.

فلاحتی با تأکید بر فرهنگ‌سازی مقاوم‌سازی مسکن برای مردم بیان کرد: در اجرای طرح‌های هادی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی باید محکم‌کاری را جدی بگیرید زیرا محکم‌کاری موجب دعاگویی مردم نسبت به مسئولان می‌شود.

اتمام مقاوم‌سازی مسکن روستاهای گیلان تا سال ۱۴۰۱

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان نیز در این جلسه ساخت و مقاوم‌سازی مسکن را از فعالیت‌های این سازمان برشمرد و اظهار کرد: امسال تولید و مقاوم‌سازی مسکن در روستاهای استان را ادامه می‌دهیم.

محمد اکبرزاده به مقاوم‌سازی ۲۰۰ هزار مسکن در کشور در سال گذشته اشاره کرد و افزود: به دلیل اینکه گیلان رتبه نخست مقاوم‌سازی در کشور را کسب کرده، امسال مقاوم‌سازی ۱۵ هزار مسکن روستایی در این استان در دستور کار است.

وی از مقاوم‌سازی سالانه ۱۰ هزار مسکن روستایی در ۱۴ سال گذشته در گیلان خبر داد و گفت: سال ۱۴۰۱ به هدف مقاوم‌سازی مسکن روستایی در استان می‌رسیم.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به اینکه متولی مقاوم‌سازی مسکن شهری در استان شدیم، بیان کرد: اسفندماه سال گذشته تفاهم‌نامه مقاوم‌سازی تعداد یک هزار و ۷۶۰ واحد مسکونی شهری را با مسکن راه و شهرسازی گیلان منعقد کردیم.

اکبرزاده به ارتقای شاخص طرح‌های هادی روستای گیلان به ۴۶ درصد اشاره کرد و یادآور شد: حدود ۲ هزار روستای بالای ۲۰ خانوار در استان داریم و تعداد ۹۰۰ روستا در شاخص برخورداری قرار گرفتند.

به گزارش فارس در پایان این جلسه، حجت‌الاسلام امیر پوررمضانی به‌عنوان دبیر ستاد اقامه نماز بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان معارفه شد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول