اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

حسینی: همه برای مدال به توکیو می‌آیند/ ضرر و منفعت تعویق المپیک برای همه است

تکواندوکار المپیکی ایران گفت: همه کسانی که توانسته‌اند سهمیه المپیک بگیرند، برای گرفتن مدال به توکیو می‌آیند و زحمت می‌کشند.

حسینی: همه برای مدال به توکیو می‌آیند/ ضرر و منفعت تعویق المپیک برای همه است

میرهاشم حسینی ملی‌پوش میانه‌ای تکواندو در گفتگو با خبرگزاری فارس با بیان اینکه سال 98 با خوبی‌ها و بدی‌هایش گذشت، اظهار داشت: سال پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشتم و با خوبی و بدی که داشت به اتمام رسید. خدا را شکر که توانستم جواز حضور در بازیهای المپیک توکیو را به دست آورم و در جمع شش تکواندوکار برتر وزن خود قرار بگیرم.

ملی‌پوش وزن 68- کیلوگرم در خصوص اینکه فدراسیون جهانی تکواندو مسیر طولانی و طاقت فرسایی را برای رسیدن المپیک در نظر گرفته بود، تاکید کرد: از سال 2011 و قبل از المپیک لندن نیز این سیستم رنکینگ برای گزینشی بازیهای المپیک اتخاذ شده بود و این تعدد رقابت تکواندوکاران برای همه کشورها وجود داشت. حتی فدراسیون جهانی جهت بالا بردن سطح و جذاب شدن مسابقات، یکی از رقابتهای گزینشی المپیک را کاهش داد.

وی در خصوص مبارزاتی که برای کسب سهمیه روی شیاپچانگ حاضر شده، اضافه کرد: از 2 سال قبل برای گرفتن سهمیه بازیهای المپیک توکیو در 8 مسابقه شرکت کردم و در این مدت 2 مدال طلا  و 3 نشان نقره را به دست آوردم. در مجموع با 313 امتیاز و ایستادن در مکان ششم رنکینگ المپیکی، سهمیه المپیک را کسب کردم.

 

حسینی در خصوص نقش کادر فنی در کسب این موفقیت و کسب سهمیه المپیک تاکید کرد: به طبع گوش فرا دادن به دستورات کادرفنی باعث شد تا کسب سهمیه کنم. همیشه زیر نظر مربیان تیم ملی کار خود را پیش می‌برم و امیدوارم به بهترین شکل، روند رو به رشد خود را ادامه دهم.

او در ادامه گفت: خلق و خوی هر ورزشکاری که به مدال دست پیدا می‌کند ناخودآگاه به سمتی سوق پیدا می‌کند که غرور او را بگیرد، ولی من با توجه به صحبتهای مربیان و بزرگان تکواندوی کشورمان، در جهت پیشرفت و رسیدن به مدال‌های ارزشمند المپیک قدم برمی دارم. همانگونه که تا اینجا با دستورات مربیان خود به عناوین باارزشی دست پیدا کردم با همین روش و منوال ادامه می‌دهم.

دارنده مدال طلای بازیهای آسیایی جاکارتا در خصوص تعویق یکساله المپیک توکیو، اذعان داشت: این شرایط عقب افتادن بازیهای المپیک برای تمامی المپین‌ها یکسان است و به ضرر و منفعت تنها من نخواهد بود و باید تمرین خوب داشته باشم و آمادگی خود را تا زمان آغاز بازیهای حفظ کنم. 

حسینی در خصوص اینکه آیا به مدال‌آوری در المپیک فکر می‌کند، افزود: همه کسانی که توانسته‌اند سهمیه المپیک بگیرند، برای گرفتن مدال به توکیو می‌آیند و زحمت می‌کشند. من هم آرزو دارم که مدال با اهمیت المپیک را به بگیرم و سخت تمرین  می‌کنم تا به این مهم دست یابم.

وی در خصوص برنامه‌ش برای سال جدید گفت: تمام برنامه‌هایم برای سال 99  حضور در اردوهای تیم ملی خواهد بود و امیدوارم ویروس کرونا هر چه زودتر ریشه‌کن شود و بتوانم تمرینات خود را در سال 99 شروع کنم.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول