اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

ثبت ۲۲۴هزار نفر از مردم قرچک در طرح غربالگری کرونا/ تولید ۱۰هزار ماسک توسط بسیجیان

فرمانده سپاه ناحیه ۱۵ خرداد قرچک گفت: با کمک جهادی بسیجیان از ۲۵۱هزار نفر ثبت نامی در سامانه سیب شبکه بهداشت و درمان شهرستان تاکنون ۲۲۴هزار نفر در طرح غربالگری ثبت شده است.

ثبت ۲۲۴هزار نفر از مردم قرچک در طرح غربالگری کرونا/ تولید ۱۰هزار ماسک توسط بسیجیان

سرگرد علی اصغر شهیری فرمانده سپاه ناحیه ۱۵ خرداد قرچک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قرچک با اشاره به بازدید فرمانده سپاه سیدالشهداء(ع) استان تهران از اقدامات بسیجیان در راستای پیشگیری از ویروس کرونا، اظهار داشت: سردار حسن زاده از مراکزی که در رابطه با بحث مقابله با ویروس کرونا در سطح شهرستان قرچک فعال هستند بازدید کرد و در روند اقدامات صورت گرفته قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از ورود سردار به شهرستان قرچک ابتدا از طرح مطهر در قالب ایستگاه سلامت که در ابتدای شهر و ۳۰ نقطه دیگر از شهر در حال اجرا است بازدید کرد که این گروه در پلیس راه قرچک برای ضدعفونی و تب‌سنجی مسافران نوروزی عبوری از دشت ورامین عبور فعالیت می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه ۱۵ خرداد قرچک افزود: کسانی که مشکوک به این ویروس باشد به مراکز بهداشتی منتقل شده تا ابتدا وضعیت سلامت بررسی و با تست‌های لازم مورد ارزیابی قرار گیرد سپس وارد شهرستان می‌شوند.

سرگرد شهیری یادآور شد: علاوه بر آن طرح مکانیزه ضدعفونی خودروها در سطح شهر راه‌اندازی شده و خودروهایی که وارد شهرستان می‌شوند از هر جهت به صورت قطره‌ای ضدعفونی می‌شود.

وی تصریح کرد: در ادامه فرمانده سپاه سیدالشهداء(ع) استان تهران از ۱۴ مرکز تولید ماسک شهرستان قرچک که روزانه قریب به ۱۰ هزار ماسک را تولید می‌کنند بازدید کرد.

فرمانده سپاه ناحیه ۱۵ خرداد قرچک ابراز داشت: در اجرای طرح غربالگری، ادارات مانند آموزش و پرورش، اصناف، اقشار مختلف بسیج، کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی همکاری بسیار خوبی داشتند تا با موفقیت انجام شود.

سرگرد شهیری خاطرنشان کرد: از ۲۵۱هزار نفر ثبت نامی در سامانه سیب شبکه بهداشت و درمان شهرستان تاکنون ۲۲۴هزار نفر در طرح غربالگری ثبت شده که قریب به ۸۰ نفر از نیروهای بسیج در خدمت شبکه بهداشت به صورت جهادی فعالیت کردند.

وی در پایان ابراز داشت: مهم‌ترین کاری که در طرح مطهر مورد توجه است ما بتوانیم زنجیره این ویروس را با آموزش‌هایی که به مردم برای مشارکت بیشتر می‌دهیم، قطع کنیم.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول