اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

تردد بیش از ۱۰۶ هزار خودرو در جاده‌های خراسان شمالی

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی از کاهش ۶۹ درصدی تردد در جاده‌های خراسان شمالی خبر داد و گفت: در بازه زمانی ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا ۱۵ فروردین‌ماه سال جاری تردد ۱۰۶ هزار و ۴۹۶ دستگاه وسیله نقلیه در جاده‌های استان ثبت‌شده است.

تردد بیش از ۱۰۶ هزار خودرو در جاده‌های خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی جعفر شهامت با اشاره به آخرین وضعیت سفرهای نوروزی در خراسان شمالی اظهار کرد: بر اساس اطلاعات ثبت‌شده در ۴۷ دستگاه تردد شمار نصب‌شده در سطح جاده‌های استان، تردد خودروها در بازه زمانی ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا ۱۵ فروردین‌ماه سال جاری، نسبت به مدت مشابه ۶۹ درصد کاهش داشته است.

وی خاطرنشان کرد: در بازه زمانی ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا ۱۵ فروردین‌ماه سال جاری ۲۰۶ هزار و ۱۴۱ دستگاه وسیله نقلیه وارد استان شده است و در این مدت ۱۹۸ هزار و ۶۴۵ دستگاه وسیله نقلیه از استان خارج‌شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی افزود: تردد خودروهای ورودی به استان ۶۵ درصد و تردد خودروهای خروجی از استان ۶۶ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.

وی خاطرنشان کرد: در این بازه زمانی، تردد ۱۰۶ هزار و ۴۹۶ دستگاه وسیله نقلیه در جاده‌های استان ثبت‌شده است که در مقایسه به مدت مشابه سال قبل ۶۹ درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول