اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

تاکید استاندارآذربایجان‌غربی به دستگاه‌های اجرایی برای تحقق جهش تولید

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: توجه به مدیریت نوین، استفاده از ظرفیت‌های سرمایه گذاری بخش خصوصی و شرکت ها و هلدینگ‌های بزرگ، بهره گیری از ظرفیت‌های ویژه استان بخصوص زمینه سازی برای افزایش بهره وری کشاورزی و گردشگری از جمله مواردی است که دستگاه های اجرایی باید برای جهش تولید به آن توجه و اهتمام داشته باشند.

تاکید استاندارآذربایجان‌غربی به دستگاه‌های اجرایی  برای تحقق جهش تولید

به گزارش خبرگزاری فارس محمدمهدی شهریاری امروز در نخستین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی آذربایجان‌غربی با محوریت برنامه‌های جهش تولید با اشاره به نامگذاری سال‌جاری از سوی مقام معظم رهبری به سال جهش تولید اظهار کرد: شیوع بیماری کرونا و نیز حوادث مختلفی که در کشور از قبیل سیل و زلزله که رخ داده و تحریم ها باعث شده تا در اجرای برنامه‌های توسعه محور بر اساس اولویت بندی ویژه حرکت کنیم.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی برای دستیابی به اهداف مدنظر با صرفه نظر از برنامه‌های کلان غیر اجرایی با اولویت بندی و عدم تعریف پروژه‌های جدید درصدد تکمیل پروژه‌های با پیشرفت بالا و قدرت افزایش تولید باشند.

استاندار آذربایجان‌غربی تصریح کرد: توجه به مدیریت نوین، استفاده از ظرفیت‌های سرمایه گذاری بخش خصوصی و شرکت ها و هلدینگ‌های بزرگ، بهره گیری از ظرفیت‌های ویژه استان بخصوص زمینه سازی برای افزایش بهره وری کشاورزی و گردشگری را از جمله مواردی است که دستگاه های اجرایی باید برای جهش تولید به آن توجه و اهتمام داشته باشند.

شهریاری اضافه کرد: ظرفیت های گردشگری در سدهای استان قابلیت اشتغال‌زایی خوبی دارد که با تسهیل فرآیند سرمایه گذاری و پرهیز از بروکراسی اداری می‌تواند زمینه‌های اشتغال را فراهم آورد.

وی خاطرنشان کرد: اولویت بندی پروژه های زیرساختی بویژه در حوزه حمل و نقل و لجستیک می‌تواند به بهره وری درست از منابع و دستیابی به اهداف توسعه کمک شایانی کند.

خاطرنشان می‌شود در این جلسه مدیران دستگاه‌های اجرایی از جمله توزیع برق، راه و شهرسازی، صمت، گاز، آب و فاضلاب، میراث فرهنگی، شهرک های صنعتی، جهاد کشاورزی برنامه‌های دستگاه خود در خصوص جهش تولید را ارائه دادند.

انتهای پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول