اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

اجرای پروژه راه‌آهن رشت- انزلی با رعایت مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان با تأکید بر لزوم تسریع در عملیات اجرایی قطعه‌های ۶ و هفت پروژه راه‌آهن قزوین-رشت-انزلی گفت: باید ضمن رعایت مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا با فعال‌سازی کارگاه به‌صورت مستمر تلاش شود تا در پیشرفت فیزیکی پروژه بر اساس برنامه زمان‌بندی، تأخیری ایجاد نشود.

اجرای پروژه راه‌آهن رشت- انزلی با رعایت مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، علی اوسط اکبری مقدم امروز در جریان بازدید از روند احداث قطعه‌های ۶ و هفت راه‌آهن قزوین-رشت-انزلی اظهار کرد: پیمانکاران به‌منظور جلوگیری از گسترش و شیوع ویروس کرونا ضمن رعایت مصوبات ستاد ملی مدیریت و مبارزه با بیماری کرونا و پروتکل‌های ابلاغی وزارت بهداشت، با تمام ظرفیت نسبت به حمل مصالح اقدام و با یک‌سوم ظرفیت نیروی انسانی نسبت به فعال‌سازی کارگاه اقدام کنند.

وی بر لزوم تسریع در اجرای پروژه تأکید کرد و گفت: باید به‌صورت مستمر کوشید تا در پیشرفت فیزیکی پروژه بر اساس برنامه زمان‌بندی، تأخیری ایجاد نشود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی در قطعه ۶ این پروژه حدفاصل ایستگاه راه‌آهن رشت تا جاده پیر بازار به ضیابر به طول ۱۷ کیلومتر تصریح کرد: قطعه هفت این پروژه نیز از جاده پیر بازار به شهر انزلی به طول ۲۰ کیلومتر و انشعاب به طول ۹ کیلومتر از ایستگاه راه‌آهن پیر بازار به منطقه آزاد انزلی بوده که باقوت در حال انجام عملیات اجرایی است.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول