اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

شیرزن 102 ساله زنجانی کرونا را شکست داد

مسؤول روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان از بهبودی پیر زن 102 ساله زنجانی مبتلا به کرونا خبر داد.

شیرزن 102 ساله زنجانی کرونا را شکست داد

اکبر راشدین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به بهبودی خانم 102 ساله زنجانی مبتلا به کووید 19 اظهار کرد: این بیمار هشت روز پیش با وضعیت عمومی وخیم در بیمارستان امام حسین (ع) زنجان پذیرش شده بود.

مسؤول روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان سال تولد خانم بهبود یافته را بر اساس شناسنامه 1297 اعلام و تصریح کرد: این بیمار با تلاش کادر درمان بیمارستان امام حسین (ع) و البته لطف خداوند بهبود یافته و حدود سه ساعت پیش از این مرکز درمانی مرخص شده است.

وی با بیان اینکه اعضای خانواده این بیمار بهبود یافته برای انتشار اسم و عکس بیمار خود رضایت ندادند، گفت: پیشگیری از عوارض اجتماعی دلیل این خانواده برای عدم رضایت بوده است.

راشدین در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در مورد تعداد تخت‌های اختصاص یافته در تامین اجتماعی استان برای بیماران کووید 19 گفت: دو بیمارستان امام حسین و امید ابهر حدود 50 تخت بیمارستانی برای این بیماران تخصیص داده‌اند و کادر درمانی این مراکز همراه با سایر همکاران خود برای کمک به بیماران تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/73004/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول