اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

بهترین ورزشکار سال ۹۸ گیلان انتخاب شد

المپین گیلانی تیم ملی کاراته بانوان با انتخاب مخاطبان «خبرگزاری فارس گیلان» به‌عنوان برترین ورزشکار زن و مرد سال ۹۸ گیلان برگزیده شد.

بهترین ورزشکار سال ۹۸ گیلان انتخاب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، در سال قبل از المپیک توکیو ورزشکاران گیلان با توان بیشتری در مسابقات آسیایی و جهانی حضور پیداکرده و نتایجی درخشان در سال ۹۸ را رقم زدند؛ کسب مقام قهرمان فوتبال ساحلی آسیا توسط کاپیتان گیلانی تیم ملی کشورمان تا کسب چهار سهمیه انفرادی و تیمی المپیک توسط سه ورزشکار گیلانی بخشی از افتخارات ورزش گیلان در سال ۹۸ است.

کارشناسان بخش ورزشی خبرگزاری فارس گیلان پس از بررسی آیتم‌هایی نظیر عناوین جهانی، کسب سهمیه المپیک و پاراالمپیک توکیو و میزان پیشرفت ورزشکار نسبت به سال گذشته، ۱۰ ورزشکار گیلانی را انتخاب کرده و در لیست نفرات برتر ورزشکاران سال قرار دادند.

مخاطبان خبرگزاری فارس گیلان با ثبت ۳۵ درصد آرا، «سارا بهمنیار» نابغه گیلانی کاراته آسیا و یکی از المپین‌های گیلانی در آوردگاه بزرگ توکیو را به‌عنوان برترین ورزشکار سال ۹۸ گیلان انتخاب کردند؛ بهمنیار با شکست نازنین ملایی از رشته روئینگ و محمد احمدزاده به این عنوان دست‌یافت.

سارا بهمنیار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به موفقیت ورزشکاران گیلانی در سال ۹۸ اظهار کرد: کسب مقام برترین ورزشکار سال گیلان باعث شده مسؤولیتم سنگین‌تر شده و تلاش مضاعفی در مسیر کسب نشان المپیک توکیو به خرج دهم!

وی با بیان اینکه کسب چهار سهمیه المپیک توسط ورزشکاران گیلانی باعث شده ورزش استان دگربار سر زبان‌ها بیافتد، افزود: خانم نازنین ملائی در رشته روئینگ و طیبه پارسا در رشته تکواندو می‌توانند دو سهمیه دیگر کسب کرده و اتفاقی تاریخی برای ورزش گیلان رقم بزنند.

المپین گیلانی تیم ملی کاراته بانوان با تأکید بر لزوم حمایت مسؤولین از ورزشکاران به‌ویژه المپین و پاراالمپین‌های گیلانی گفت: ورزش گیلان در بزنگاهی تاریخی قرار دارد و پس از شش دهه می‌تواند به نشان المپیک دست پیدا کند.

به گزارش فارس، در پایان نظرسنجی تلگرامی خبرگزاری فارس گیلان، سارا بهمنیار با کسب ۳۵ درصد آرا به‌عنوان برترین ورزشکار سال ۹۸ گیلان به انتخاب مخاطبان فارسی برگزیده‌شده و نازنین ملایی با کسب ۳۰ درصد آرا و محمد احمدزاده با کسب ۱۰ درصد آرا در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول