اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

ایجاد ۵۰ هزار شغل پایدار با بهره‌برداری از طرح‌های صنعتی نیمه تمام

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان تهران گفت: ۱۵۰۰ طرح نیمه تمام در استان تهران داریم که با بهره‌برداری از طرح‌های صنعتی نیمه تمام با پیشرفت بالای ۶۰ درصد فیزیکی ۵۰ هزار شغل پایدار در شهرک‌های صنعتی ایجاد خواهد شد.

ایجاد ۵۰ هزار شغل پایدار با بهره‌برداری از طرح‌های صنعتی نیمه تمام

صابر پرنیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص حمایت از کارگاه‌های تولیدی و کارخانه‌ها در مقابل ویروس کرونا اظهار داشت: تصمیماتی قبل از اتمام سال اندیشیده شد که شامل اقساط وام واحدهای صنعتی است و بسته‌های حمایتی دیگری هم در آینده اضافه خواهیم کرد.

وی از تهیه بسته حمایتی وزارت صنعت، معدن و تجارت در حمایت از واحدهایی که از ویروس کرونا آسیب دیده‌اند خبر داد و افزود: انتخاب شعار سال«رونق تولید»، آسیب‌هایی که به اشتغال و تولید کشور در ماه پایانی سال 98 وارد کرده را جبران خواهد کرد و با طراحی سیاست‌های تشویقی در این سال همه دستگاه‌ها دست به دست هم می‌دهند تا ضمن جبران آسیب‌ها یک جهش قابل توجهی در میزان و کیفیت تولید و صادرات ایجاد کنیم و در پایان سال ۹۹ اثر شعار سال را در زندگی مردم ببینیم.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان تهران ادامه داد: اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولید، کار و سرمایه گذاری ایرانی مربوط به یک سال نیست، بلکه حرکت بزرگی که با نام کلی اقتصاد مقاومتی شروع شده یک حرکت توقف ناپذیری است که بتواند استقلال سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و آن تمدن اسلامی را که بدنبال آن هستیم، ایجاد کند.

پرنیان بیان داشت: به همه تولیدکنندگان بابت زحماتی که در طول سال گذشته کشیدند خدا قوت و خسته نباشید گفته و اعلام می‌کنیم هر تولیدکننده‌ای در هر نهادی مشکلی داشته باشد به ما مراجعه کند چرا که تمام ارکان حاکمیتی مستلزم هستند مشکلات بوجود آمده را حل و برطرف کنند و هیچ بن‌بستی برای تولید در کشور وجود ندارد.

وی تصریح کرد: هر دستگاهی با هر عنوانی بخواهد مانعی در مقابل تولید ایجاد کند قطعاً جلوی آن خواهیم ایستاد و به افکار عمومی معرفی خواهیم کرد.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان تهران ابراز داشت: ۱۵۰۰ طرح نیمه تمام در استان تهران داریم که تلاش می‌کنیم این طرح‌ها را به بهره برداری برسانیم و امیدواریم با احیاء واحدهای صنعتی تعطیل و به بهره‌برداری رساندن طرح‌های صنعتی نیمه تمام بالای ۶۰درصد فیزیکی بتوانیم نزدیک به ۵۰ هزار شغل پایدار در شهرک‌های صنعتی ایجاد کنیم.

پرنیان در پایان گفت: امیدوارم با همدلی و همبستگی که در بخش تولیدکنندگان و دستگاه‌های اجرایی کشور وجود دارد مردم طعم شیرین جهش تولید را در زندگی‌شان بچشند و این حرکت عظیم جهادی که در کشور شروع شده است با قدرت و جدیت هر چه تمام‌تر ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول