اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

شهادت نخستین شهید سلامت شهرستان قدس

رضا فتحعلی تکنسین اورژانس استان تهران یکی دیگر از مدافعان سلامت درشهر قدس آسمانی شد.

شهادت نخستین شهید سلامت شهرستان قدس

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرقدس، رضا فتحعلی تکنسین اورژانس تهران و پایگاه ۵۱۷ اورژانس ناحیه غرب پس از روزها خدمت و تلاش در راه مبارزه با ویروس منحوس کرونا جان خود را از دست داد. 

این مدافع سفیدپوش سلامت پس از ۲۷ سال خدمت به هموطنان، این بار در سنگر مبارزه با کووید ۱۹ و تلاش برای سلامتی بیماران مبتلا به کرونا در شهرستان قدس جانفشانی کرد و در این مسیر دعوت حق را لبیک گفت.

پیش از این نیز در روزهای گذشته دکتر شیرین روحانی راد پرسنل کادر درمان بیمارستان شهدای پاکدشت، حمیدرضا مهینی پزشک درمانگاه پلی‌کلینیک تأمین اجتماعی پاکدشت، دکتر ارسطو رستم نژاد از پیشکسوتان عرصه پزشکی پاکدشت و کامران بیات تکنسین حرفه‌ای اتاق عمل بیمارستان فیروزآبادی شهرری در این راه به جمع شهدای خدمت پیوسته بودند.

به گزارش فارس، بیستم اسفندماه سال ۹۸ رهبر معظم انقلاب با پیشنهاد وزیر بهداشت مبنی بر شهید خدمت محسوب شدن کادر پزشکی، پرستاری، بهداشتی و خدماتی که در جبهه خدمت رسانی به بیماران مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند، موافقت کردند.

انتهای پیام/ش/س/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول