اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

سی‌سختی‌ها چگونه با «کرونا» می‌جنگند+ فیلم

با حضور در خانه سی‌سختی‌ها و یا از پشت آیفون خانه‌ها از زبان سی‌سختی‌ها شنیدیم که چگونه به جنگ با کرونا رفتند.

سی‌سختی‌ها چگونه با «کرونا» می‌جنگند+ فیلم

خبرگزاری فارس سی‌سخت؛ عباس شیرزادی؛ از زمان اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در کشور تاکنون بخش زیادی از مردم به این طرح احترام گذاشتند و با رعایت کردن و در خانه ماندن و به مسافرت نرفتن به این طرح احترام گذاشتند.

اما بودند عده‌ای که سلامتی جامعه برایشان اهمیت نداشت و بدون اعتنا به طرح فاصله‌گذاری اجتماعی همچنان به مسافرت رفتند که این امر باعث شیوع بیشتر ویروس کرونا شد.

به گزارش فارس، مردم با فرهنگ شهر سی‌سخت قبل از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی با نه گفتن به مسافرت و دید و بازدیدهای عید با پختن نان در خانه و عدم مراجعه به نانوایی، نه گفتن به 13 به در و ماندن در خانه نقش مهمی در ایجاد فضای سالم در شهر و دیارشان داشتند.

 

 

لازم به ذکر است که زنان خانه دار در سی‌سخت با پخت نان محلی در خانه نیاز نان خود را برطرف و از رفتن به صف نانوایی که خود یکی از مراکز مهم شیوع ویروس کروناست خودداری کردند.

 

 

عده زیادی هم با رعایت نکات بهداشتی و با پوشیدن دستکش و ماسک به بازار رفته و مایحتاج خانه را برای مدت گاه تا 10 روز خریداری کردند و از رفتن هر روز به بازار که باز هم یکی از مکان‌های آلوده به ویروس کروناست خودداری کردند.

 

تعداد بسیاری هم از رفتن به مسافرت خودداری کردند و در روز 13 به در که باید مثل سابق در طبیعت بودند در خانه ماندند تا سهم بزرگی در قطع زنجیره ویروس کرونا داشته باشند.

چه خوب است عده ای که نسبت به این امر بی تفاوت هستند کمی تامل کرده و از رفتن به مسافرت خودداری می‌کردند و با رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی همراه با مردم می‌شدند تا شاهد قطع زنجیره این ویروس مهلک و کشنده باشیم، باشد روزی که مردم با آرامشی دوباره به زندگی بپردازند.

انتهای پیام/82009/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول