اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

456 بیمار مبتلا به کرونا در آذربایجان‌غربی بهبود یافتند

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان‌غربی گفت: تا کنون 957 نفر از مردم آذربایجان‌غربی به کرونا مبتلا شده‌اند که از این تعداد 456 نفر بهبود یافته‌اند.

456 بیمار مبتلا به کرونا در آذربایجان‌غربی بهبود یافتند

جواد آقازاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به آمار مبتلایان ویروس کرونا در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در آذربایجان‌غربی به 957 نفر افزایش یافته که نسبت به آمار دیروز 78 نفر بیشتر شده است.

وی با اشاره به اینکه امروز از 95 مورد تست کرونا انجام شد تصریح کرد: از این تعداد، جواب آزمایش 78 نفر آنان مثبت اعلام شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه تا کنون از 2 هزار و  224 نفر آزمایش انجام شده است عنوان کرد: از این تعداد 957 مورد مثبت گزارش شده است که تعداد 456 نفر بهبود یافته‌اند و از بیمارستان ترخیص شده و در منزل و یا نقاهتگاه تحت کنترل هستند و امروز گزارشی در خصوص فوتی بر اثر بیماری کرونا در استان گزارش نشده است.

وی با اشاره به وضعیت شهرها‌ی مختلف استان از نظر ابتلا به کرونا، عنوان کرد: در ارومیه با 308 نفر مبتلا، بوکان 94 نفر، شاهین‌دژ 49 نفر ، خوی 159 نفر ، میاندوآب  96 نفر، نقده 27 نفر، مهاباد 61 نفر، سلماس23نفر، تکاب 33 نفر، سردشت 22 نفر، پیرانشهر 23 نفر ، اشنویه 18 نفر، چایپاره 4 شوط12 نفر، چالدران 5 نفر، پلدشت 6 نفر، ماکو 17 نفر، به کرونا مبتلا هستند.

آقازاده تاکید کرد: تنها راه قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا رعایت بهداشت فردی و در خانه ماندن است و علت افزایش مبتلایان به ویروس کرونا عدم همکاری مردم و مسافرت در ایام تعطیلات نوروزی  سبب افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا بوده است و مردم باید در این خصوص بیشترین توجه را داشته باشند و توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول