اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

نظرسنجی| اکثر آمریکایی‌ها از عملکرد ترامپ در موضوع کرونا ناراضی هستند

نظرسنجی جدید در آمریکا نشان می‌دهد که اکثریت جامعه این کشور از عملکرد رئیس‌جمهور خود در مقابله با شیوع ویروس کرونا راضی نیستند.

نظرسنجی| اکثر آمریکایی‌ها از عملکرد ترامپ در موضوع کرونا ناراضی هستند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، با افزایش شمار مبتلایان و جان‌باختگان به ویروس «کووید۱۹» در ایالات متحده و تصمیم کاخ سفید برای آغاز به کار مجدد مشاغل در این کشور، نارضایتی مردم آمریکا از عملکرد دولت در مقابله با این ویروس رو به افزایش است.

به نوشته وبگاه «هیل» نظرسنجی جدیدی که به صورت مشترک توسط شبکه‌های «اِی.بی.سی» و مؤسسه «ایپسوس» انجام شده نشان می‌دهد اکثریت جامعه آمریکا از عملکرد «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور این کشور در موضوع ویروس کرونا راضی نیستند.

بر این اساس، ۵۲ درصد آمریکایی‌ها از عملکرد ترامپ ناراضی هستند که نسبت به نظرسنجی مشابه در دو هفته قبل، افزایش ۹ درصدی داشته است.

همچنین ۸۹ درصد شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی از وضعیت شیوع ویروس کرونا در آمریکا بسیار نگران هستند.

طی بیست‌وچهار ساعت گذشته، آزمایش ابتلا به کرونای حداقل ۲۴۰۰۰ نفر دیگر در آمریکا مثبت اعلام شد تا مجموع مبتلایان در این کشور به بیش از ۳۰۱ هزار نفر برسد.

از سوی دیگر تعداد قربانیان ویروس کرونا در آمریکا همچنان رو به افزایش است و آخرین آمار حاکی از مرگ ۸۱۷۳ در این کشور به دلیل ابتلا به این بیماری است.

کمبود تجهیزات پزشکی برای کادر درمانی و مردم آمریکا به یکی از چالش‌های دولت این کشور تبدیل شده و کمبود این تجهیزات ، انتقاد بسیاری از سناتورها و نمایندگان کنگره را برانگیخته است.

بامداد یکشنبه نیز دولت آمریکا به دلیل افزایش شیوع ویروس کرونا در ایالت‌های ویسکانسین و نبراسکا، در این مناطق وضعیت فاجعه اعلام کرد. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول