اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

برابری مراجعه و ترخیص بیماران کرونایی در گلستان / کاهش 60 درصدی بستری بیماران کرونا در گلستان

معاون درمان دانشگاه علوم‌پزشکی استان گلستان از برابر شدن میزان ورودی و ترخیص بیماران کرونا در بیمارستان‌های این استان خبر داد.

برابری مراجعه و ترخیص بیماران کرونایی در گلستان / کاهش 60 درصدی بستری بیماران کرونا در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سراج‌الدین عارف‌نیا صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: خوشبختانه میزان مراجعه بیماران کرونایی با ترخیص این بیماران در بیمارستان‌های استان گلستان برابر شده است که می‌طلبد مردم همچنان نکات بهداشتی را رعایت کنند و در خانه بمانند تا این ویروس هرچه سریعتر نابود شود.
وی با تقدیر از مردم برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تصریح کرد: در هفته سوم اسفندماه 1398 پیک عجیب ویروس کونا را در استان گلستان شاهد بودیم و به دلیل ازدحام مراجعه‌کنندگان به بیمارستان‌ها به گونه‌ای بود که بسیاری از بیماران در راهروهای بیمارستان‌ها خوابیدند.
* کاهش 60 درصدی بیماران کرونایی در بیمارستان‌های گلستان
معاون درمان دانشگاه علوم‌پزشکی استان گلستان ابراز کرد: خوشبختانه بسیاری از بخش‌های بیمارستان‌های استان گلستان خالی از بیماران کرونایی شدند به گونه‌ای که شاهد کاهش 60 درصد از بیماران کرونایی در بیمارستان‌های استان گلستان بودیم.
عارف‌نیا خاطرنشان کرد: خوشبختانه با کاهش مراجعه بیماران کرونا به بخش‌های مختلف بیمارستان می‌توانیم به سایر بیماران خدمات بهتری ارائه دهیم و حدود 70 درصد از تخت‌های بیمارستان را برای بیماران شیمی‌درمانی، آندوسکوپی، عمل‌های جراحی و غیره در شرایط عادی نیاز داریم.
اگر مردم قواعد بهداشتی و خروج غیرضروری را از منزل رعایت نکنند متاسفانه علاوه بر ازدحام دوباره بیماران در بیمارستان‌ها، خستگی پزشکان و کادر درمان از ارائه خدمات به سایر بیماران عقب خواهیم ماند.
انتهای پیام/83019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول