اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

حذف دروس و ترم در نیم سال دوم تحصیلی تابع قوانین آموزشی است

معاون آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: حذف ترم و درس در نیم سال دوم تحصیلی تابع قوانین و آیین نامه های آموزشی است البته دانشجویان می توانند تا ۲۵ اردیبهشت ماه در صورت تایید کمیسیون های مرتبط به حذف درس یا حذف ترم بپردازند.

حذف دروس و ترم در نیم سال دوم تحصیلی تابع قوانین آموزشی است

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه علامه طباطبایی ، شجاع احمدوند، معاون آموزشی این دانشگاه گفت: با توجه به شرایط جدی آموزشی بر اساس شیوع ویروس کرونا، شرایط حذف ترم و یا حذف یک یا چند درس در نیم سال دوم سال تحصیلی ۹۹-۹۸ را کماکان تابع مقررات، قوانین و آیین نامه های آموزشی مرتبط به مقطع تحصیلی با توجه به سال ورود دانشجو اعلام است و حذف ترم و مرخصی برای نیم سال جاری امکانپذیر نمی باشد.

وی افزود: بر این مبنا و با توجه به شیوع ویروس کرونا به شرط احراز یکی از شرایط مصوب و ارائه مدارک و مستندات لازم دانشجویان حداکثر تا ۲۵ اردیبهشت ماه سال جاری و در صورت تایید و تصویب آن در شوراها و کمیسیون های مرتبط، امکان حذف درس یا دروس و یا حذف ترم در همه مقاطع را خواهند داشت و این درخواست ها  به صورت موردی بررسی  قرار خواهند گرفت. 

 احمدوند با اشاره به شرایط مصوب برای استفاده از این امکان اضافه کرد: دانشجویانی که در مناطق محروم استقرار داشته و امکان دسترسی به اینترنت و زیرساخت های اینترنتی در محل سکونت خود برای حضور آنلاین در کلاس های مجازی اساتید را ندارند. دانشجویانی که خود و یا اعضای درجه اول خانواده آنها (پدر، مادر، همسر، فرزند، برادر و خواهر) درگیر بیماری کرونا و یا سایر بیماری های صعب العلاج شده اند. و در نهایت دانشجویانی که در نیم سال جاری دروس عملی اخذ کرده اند و امکان ارائه این دروس به صورت مجازی از سوی استاد مربوطه امکان پذیر نباشد؛ شرایط اولیه برای استفاده از حذف ترم و یا حذف یک یا چند درس را دارند که باید با تایید نظر استاد درس مربوطه همراه باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول