اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

لزوم توجه به خانواده کارکنان و کارگران شهرداری مبتلا به کرونا و درگذشتگان آن

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: باید به خانواده کارکنان و کارگران شهرداری مبتلا به کرونا و درگذشتگان ناشی از ابتلا در جریان خدمت رسانی توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

لزوم توجه به خانواده کارکنان و کارگران شهرداری مبتلا به کرونا و درگذشتگان آن

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، مجید فراهانی عضو شورای اسلامی شهر تهران در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران گفت: متاسفانه فراگیری ویروس کرونا در شهر و کشور، زمینه ساز ابتلای تعدادی از همشهریان و هموطنان به این ویروس را فراهم کرده که برای همه مبتلایان آرزوی سلامت و بهبودی داشته و برای درگذشتگان از درگاه خداوند متعال غفران و رحمت الهی را خواستارم.

وی با اشاره به اینکه امیدوارم در سایه رحمت الهی شاهد گشایش پس از این سختی باشیم گفت: شهرداری به عنوان یک سازمان خدماتی موظف به ارائه خدمات و تامین نیازهای زندگی است.

فراهانی تصریح کرد: پایداری خدمات شهر در سایه تلاش و زحمات جامعه کارکنان زحمتکش شهرداری فراهم شده است که به عنوان نماینده مردم از خدمات یکایک افرادی که در این ایام برای مردم تلاش کرده اند تشکر می کنم.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به خدمات برخی کارکنان گفت: این پایداری خدمات برای برخی کارکنان و کارگران خدمت رسان شهرداری بهای سنگینی داشته است. متاسفانه در این میان تعدادی از کارگران و کارمندان عزیزمان را از دست دادیم و تعدادی دیگر به علت ابتلای به کرونا در بیمارستان بستری هستند. 

فراهانی تاکید کرد: در این شرایط توجه به نیازهای روحی، روانی، مادی و معنوی خانواده این عزیزان و ایفای وظیفه انسانی، سازمانی امری لازم توجه است که نباید مورد غفلت و فراموشی قرار گیرد.بر همین اساس پاسخ به دغدغه های خانواده متوفیان و پی گیری احوال افراد بستری در بیمارستان باید در کنار توجه به خدمت رسانی پایدار برای مردم مورد توجه قرار گیرد.    

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران افزود: بر همین اساس با استناد به بند 3 ماده 80 قانون شوراهای اسلامی کشور،درباره «لزوم توجه به خانواده کارکنان و کارگران شهرداری مبتلا به کرونا و درگذشتگان ناشی از ابتلا در جریان خدمت رسانی» تذکر می دهم. 

فراهانی ادامه داد: انتظار دارم با استفاده از ظرفیت های موجود در بودجه سال 1399 به ویژه اعتبارات مربوط در بخش کمک های بلاعوض و یارانه ها اقدام لازم در اسرع وقت برای کاستن از دغدغه خانواده های این عزیزان انجام شود.

وی در پایان تصریح کرد: امیدوارم با اقدام به موقع، موثر و اهتمام حناچی، شهردار تهران شاهد توجه بیش از پیش شهرداری تهران به کارکنان و کارگران خدوم شهرداری به ویژه خدمتگذاران عرصه مقابله با فراگیری و شیوع کرونا باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول