اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

در خانه بازی کنید و جایزه بگیرید/ ابتکار جالب جبهه فرهنگی انقلاب برای روزهای کرونایی

جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان البرز کانالی برای معرفی چالش‌ها و بازی‌های خانگی ایجاد کرده و هر شب به خانواده هایی که از بازی های خود فیلم تهیه و ارسال کنند جایزه می‌دهد.

در خانه بازی کنید و جایزه بگیرید/ ابتکار جالب جبهه فرهنگی انقلاب برای روزهای کرونایی

حمید عربیان مسؤول کارگروه تربیت کودک و نوجوان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در گفت‌و‌گو باخبرنگار فارس در کرج، در رابطه با اقدام این مجموعه برای گسترش بازی های خانگی گفت: کرونا علاوه بر آن خاطرات تلخی که برجای گذاشت و شاید سال‌ها این تجارب تلخ در خاطر بشر باقی بماند یک تجاربی هم به زندگی بشر اضافه کرد که جای توجه دارد.

عربیان افزود: پرداختن به فعالیت های درون خانه و ارتباط مستمر با خانواده بستری را برای احیای برخی فعالیت ها فراهم کرد که شاید در سختی‌ها و شلوغی های زندگی شهری امروزی کم رنگ شده بودند.

وی اظهار داشت: شیرینی پختن، خیاطی، بافتنی بافتن و انجام چالش‌ها و بازی‌های خانگی از جمله مواردی است که در این روزها توسط مردم دنبال می‌شود و اگر ما بتوانیم این رویکرد را در خانواده خود حفظ کنیم یک ارزش افزوده‌ای را توانسته ایم ایجاد کنیم.

این فعال فرهنگی با اشاره به دغدغه جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان البرز برای گسترش بازی های خانگی بیان داشت: انتخاب و معرفی برخی بازی‌های خانوادگی در رادیو البرز یکی از اقدامات ما برای گسترش این فضا بوده است.

 

عربیان از ایجاد کانالی برای معرفی چالش‌ها و بازی‌های خانگی خبر داد و گفت: بازی های متنوعی در قالب این کانال به همراه فیلم و عکس به مردم معرفی شده و برای اینکه اقبال برای انجام این بازی‌ها وجود داشته باشد جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی هر شب از بین مخابان کانال اقدام به برگزاری مسابقه می‌کند. هر کدام از مخاطبان می‌توانند بعد از انتخاب یکی از بازی‌ها یا بازی‌های مشابه معرفی شده در کانال، از بازی خود فیلم تهیه کنند و برای ما ارسال کنند و در نهایت به بهترین بازی هدیه ای از طریق پیک ارسال می‌شود.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول