اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

ضرورت استمرار تولید و حفاظت از معیشت کارگران در شرایط فعلی

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام خواستار مقاومت فعالان اقتصادی در برابر بحران فعلی کشور شد و بر حفظ حیات تولید و پاسداری از اشتغال و معیشت کارگران تاکید کرد.

ضرورت استمرار تولید و حفاظت از  معیشت کارگران در شرایط فعلی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، نادر ثناگو ملطق، مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام، صبح امروز در جلسه شورای مدیران ضمن تبریک سال جدید خواستار مقاومت فعالان اقتصادی در برابر بحران فعلی کشور شد و بر حفظ حیات تولید و پاسداری از اشتغال و معیشت کارگران تاکید کرد.

ثناگو  با اشاره به این که کشورمان درگیر یک بیماری ناشناخته شده است، گفت: این موضوع در کنار جنگ تحمیلی بر اقتصاد کشور، دور تازه ای از معضلات اقتصادی را دامن زده است.

وی خاطرنشان کرد: یک بار دیگر در آزمونی سخت قرار گرفته ایم که بی شک شکوه ایستادگی و مقاومت و پایمردی  می‌تواند پیروزی دیگری را برایمان به ارمغان بیاورد.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی پیام ضمن اشارره به نامگذاری سال 1399 به عنوان جهش تولید ادامه داد: این روزها هم توسعه کشور نیازمند نقش آفرینی صنعتگران است و هم شهروندان با تداوم حرکت چرخه‌های اقتصادی کشور می‌توانند دلگرم به ادامه مقاومت خود در برابر بیماری کرونا باشند.

ثناگو ضمن تاکید بر ایستادگی در حفظ تولید و تداوم شرایط کار و حفظ موقعیت شغلی افراد خاطر نشان کرد: حضور امروز ما و خدمت رسانی به اقتصاد کشور مدیون سال‌ها تلاش و ایستادگی بوده است بنا براین برما تکلیف است با قدرت و همت بکوشیم ضمن حفاظت از چرخه تولید و استمرار آن نسبت به تحقق شعار سال برنامه ریزی مدونی داشته باشیم .

مدیر عامل پیام، ایثار و جانفشانی کادر پزشکی کشور را در قالب مدافعان سلامت حرکتی بزرگ و الگویی مناسب برای همه دانست و از همه فعالان اقتصادی خواست تا سهم خود را در حفظ حیات تولید و پاسداری از اشتغال کارگران در این شرایط به خوبی ایفا کنند.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول