اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

‏جهاد اسلامی: سکوت جامعه بین‌الملل در قبال اسرای فلسطینی، خیانت است

عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی تأکید کرد که جهان و جامعه بین‌الملل، همچنان چشم خود را به روی شنیع‌ترین جنایات رژیم صهیونیستی در حق اسرای فلسطینی بسته‌اند.

‏جهاد اسلامی: سکوت جامعه بین‌الملل در قبال اسرای فلسطینی، خیانت است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، جنبش جهاد اسلامی فلسطین به شدت از سکوت نهادهای بین‌المللی و حقوقی در قبال معضلات زندانیان فلسطینی در بند رژیم صهیونیستی انتقاد کرد.

«یوسف الحساینه» عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی با انتشار بیانیه‌ای گفت که این سکوت در قبال مشکلات اسرای فلسطینی و عرب و تخطی مداوم رژیم صهیونیستی از منشورها و عرف بین‌الملل، «خیانتی به نقش انسان‌دوستانه خود است».

خبرگزاری آناتولی به نقل از الحساینه گزارش داد که «جهان و جامعه بین‌الملل، همچنان چشم خود را به روی شنیع‌ترین جنایت در حق بشریت بسته‌اند که همان جنایات تداوم بازداشت اسرای فلسطینی و عرب، بی‌توجهی در زمینه مسائل پزشکی، شکنجه و محاکمه‌های صوری با توجه به شرایط کرونا است».

وی خاطر نشان کرد که این بی مبالاتی، به منزله کنار گذاشتن ارزشهای اخلاقی است و نادیده گرفتن معیارهای عدالت، حقوق بشر و حقیقت است.

این در حالی است که رژیم صهیونیستی روز گذشته خبر داد که شمار مبتلایان در اراضی اشغالی فلسطین نزدیک به نُه هزار نفر است که 40 نفر جان خود را از دست داده‌اند.

در زندان‌های این رژیم نیز حدود پنج هزار فلسطینی، زندانی هستند که 43 نفر از آنان، زن، 180 نفر کودک و 700 نفر نیز بیمار هستند.

انتهای پیام/م

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول